Klein vraagje: ik heb een retourzending voor de H & M. Kan ik deze nu gewoon kosteloos afgeven bij een Kiala punt (of elders)? Is de 1e keer dat ik wat terugstuur en ben het spoor een beetje bijster Weet wel dat ik €1 euro bij de rekening moet optellen. Wie helpt me even uit de brand
Je kunt het gewoon afgeven bij het postkantoor. Dan stop je wat je retour wilt zenden gewoon weer in die zak waarin je het krijgt en je doet die adressticker van de H&M erop.
van de h&m site: De enige voorwaarde die wij stellen, is dat de artikelen die je wilt retourneren ongebruikt zijn, natuurlijk mag je de artikelen wel eerst passen. De leveringskosten zijn voor iedere bestelling hetzelfde, dus ongeacht het aantal artikelen dat je besteld hebt. Als je een deel van je bestelling terugstuurt, worden de leveringskosten dan ook niet terugbetaald. Gebruik voor retourzendingen het voorgedrukte adreslabel dat met iedere bestelling wordt meegestuurd. Je betaalt dan een eenheidsprijs van 1,00,- voor de retourzending ongeacht de grootte en het gewicht van het pakket. Je kunt artikelen niet onder rembours terugsturen. Hebben wij jou een fout artikel toegestuurd dan betalen wij de retourkosten natuurlijk. Retouradres: H&M Retourservice Antwoordnummer 15000 8000 VJ Zwolle Wil je een bestelling ruilen of retourneren, dan kun je dit ook via een van de afleverpunten van Kiala doen. Meer informatie en instructies vind je op de leveringsbon/factuur in je pakket. Als je de artikelen terugstuurt, krijg je je geld binnen 30 dagen terug. Je geld wordt op dezelfde manier terugbetaald als je ervoor betaald hebt. Lees meer hierover onder Zo wordt je geld terugbetaald. Als extra service bieden wij ook de mogelijkheid om de Shop Online artikelen in een H&M-winkel in Nederland te ruilen of te retourneren. In de winkel kun je een andere maat of kleur kiezen óf iets ruilen voor een ander artikel. Wil je de artikelen niet ruilen maar retourneren, dan krijg je een tegoedbon. Deze tegoedbon is drie maanden geldig, en kun je in elke H&M-winkel in Nederland gebruiken. Neem altijd de leveringsbon/factuur mee als je een artikel in de winkel wilt ruilen of retourneren. LET OP! Heb je een fout artikel ontvangen, heb je een klacht over een artikel óf wil je je geld terug, dan moet je de artikelen altijd terugsturen naar onze Retourservice.
Ik had van de week hetzelfde dillema. Ik kon er ook geen wijs uit worden. Gelukkig ben ik dus niet de enige! Ik heb hem maar gewoon bij het postkantoor afgegeven.
Ik heb de retourzending inderdaad gewoon af kunnen geven op het postkantoor Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die er niet helemaal wijs uit kwam