Retourzending Zara...Huh?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amethist, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik had e.e.a. besteld bij de Zara waarvan ik een deel wil ruilen. Dus ik moet het dan retourneren en opnieuw bestellen. Prima. Dus ik heb online, via mijn account, aangegeven welke artikelen ik wil retourneren. Dat ging allemaal prima, maar ik kon helemaal nergens aangeven wanneer ik dan wil dat het opgehaald wordt. Lekker handig, want ik werk 3 dagen in de week dus dan ben ik natuurlijk niet thuis om het af te geven aan de koerier.

Weet iemand hoe dat zit. Kan ik later nog aangeven ofzo wanneer ik het opgehaald wil hebben?

2. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Op de site vind ik dit
    Hoe kan ik een artikel retourneren?

De makkelijkste manier om een artikel te retourneren is in één van onze Zara-winkels (mits in het land van aankoop en op dezelfde kledingafdeling - dames, heren, kinderen. Bestellingen van de kinderafdeling kunnen ook geruild worden bij Kiddy’s class). De kledingstukken moeten in perfecte staat zijn en met het aangehechte prijskaartje. Ondergoed kan niet worden geretourneerd of omgeruild, behalve artikelen van de baby-afdeling voor baby's van 0 tot 36 maanden.

Als u liever heeft dat het artikel bij u thuis wordt opgehaald, dan kunt u een aanvraag indienen voor retour aan huis. Nadat alle gegevens gecontroleerd zijn, sturen we (indien mogelijk) binnen 24 uur een transporteur om uw pakket op te halen. Het transportbedrijf zal contact met u opnemen om een afspraak te maken voor afhalen. Indien de voorgestelde datum u, om welke reden dan ook, niet uitkomt, neem dan contact op met het transportbedrijf voor een nieuwe afspraak.

3. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Nope, ze komen gewoon, ik ben nog nooit bericht on te overleggen wanneer het uitkwam, maar komen ook de dag erna terug als je er niet bent. Wat er daarna gebeurd weet ik eigenlijk niet. Onhandig hè?

4. Amethist

Pfff, nou inderdaad lekker onhandig ;). Wij hebben geen Zara in de stad, dus thuis op laten halen is voor mij het handigst, maar niet echt op deze manier.

Nou ja, we shall see...

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Je krijgt nog een mailtje. Ik kreeg na een paar dagen een mailtje wanneer hij opgehaald zou worden.

6. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Raar systeem, zeg ;) Zou handiger zijn als je het ook bij een postkantoor ofzo kon afgeven, of zo'n DHL point bijvoorbeeld.

Mogen ze wel eens wat aan doen bij Zara.

7. Amethist

Nah...ligt er vanmiddag een bericht in de bus dat ze dus langs geweest zijn om het op te halen. Ik werk op dinsdag, dus ik was er niet. Morgen zullen ze wel weer langskomen, maar werk ik ook, dus jammerdebammer voor ze. Oenen :cool:, dit is toch echt niet efficiënt...

8. Butchke

Butchke Niet meer actief

Huh in het verleden heb ik gewoon geruild door het pakket af te geven bij een postkantoor...heel raar.
    Omslachtig zeg....

Deel Deze Pagina