Ik lees veel verschillende meningen en daarom wil ik graag van jullie weten of Mickey meer een reutjes naam of teefjes naam is. Of vind je hem echt uniseks?
Ondanks dat pas 11 mensen de poll hebben ingevuld is het mij wel duidelijk dat het een reutjes naam is! Dat dacht ik in eerste instantie ook maar op een honden forum zeiden ze dat het ook wel een teefjes naam was en na wat googlen kwam ik er achter dat veel teefjes Mickey heten. Wij krijgen een teefje. Maar ben er nu wel uit dat het geen Mickey word aangezien bijna iedereen dat aan een reutje koppelt. (al ken ik meer vrouwen en meisjes die Mickey heten dan mannen )
Ik associeer de naam Mickey altijd met een man. Zelfs nadat ik een vrouw ken die Mickey heet, dan nog. Pas toen ik haar 3x had ontmoet vervloog dat beeld - en stiekem vond ik haar nog erg mannelijk eruit zien Kweet niet hoor, maar Mick, Mickster, Mickeyyyyy, eeeyyyyzzz Mick man! Nee. Een man, most definitely.
Ik vind het een unisex naam, maar dan wel wat vrouwelijk. Ik zou bv een grote bouvier reu geen Micky noemen..