meisje 9 mnd overleden door geweer van vader

Discussie in 'De lounge' gestart door xenas81, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoor ik net op de radio..
    vader uit Duitsland had een nieuw geweer..
    wat plots afging..
    meisje werd in de buik geraakt..


    kan alleen nog niks vinden op internet!

    Wat erg... krijg er helemaal kippevel van..
     
  2. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    O bah, wat erg!
    Als je zoiets in huis hebt moet het ook achter slot en grendel....
     
  3. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    snap echt niet waarom mensen een geweer in huis halen vooral niet als er ook kinderen wonen. wat moet je er mee.
     
  4. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
  5. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Ik hoord het net, echt vreselijk ! :cry:
     
  6. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik snap niet dat mensen wapens mee naar huis nemen en al zeker niet het wapen in de buurt van je kind laten komen...
     
  7. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Dat je een wapen thuis hebt kan zijn voor je werk. Maar "speel"er dan niet mee als je kids in de buurt zijn.
     
  8. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Dat mensen wapens mee naar huis nemen kan ik in sommige gevallen wel begrijpen (uit eigen ervaring), maar niet dat je kind erbij in de buurt kan komen!
     
  9. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    vind het op zich niet zo raar dat je een wapen thuis hebt (hebben wij ook, hobby) maar dat je zo'n ding in de buurt van je kids hebt, en dan nog hebt geladen ook kan ik me dus echt niet voorstellen!

    In Nederland mag je de kogels niet eens bij je wapens bewaren....laat staat dat dat ding dan geladen mag zijn!
     
  10. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Dat zou zeker overal zo moeten zijn!
     
  11. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Ja vind ik ook.
    Zeker in amerika gaat het allemaal veel te makkelijk vind ik. Volgens mij kun je daar zomaar bij de eerste de beste wapen winkel een pistool kopen en hem dan geladen in je nachtkastje bewaren!
     
  12. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
  13. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    @ Kissflower: Even voor alle duidelijkheid; reageerde je nu op het laatste berichtje van Wup of op alles?
     
  14. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Jezus, dit is echt erg. :confused:
    Ik ben ook al aan t zoeken op teletext en internet maar kan niks vinden. Heb t ook nog niet gehoord op de radio, op welke zender?
    Kan het zelfs niet vinden op de duitse pagina's

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  15. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Dit is echt verschrikkelijk zoals meesten ook al zeiden als je een wapen in huis hebt voor je werk ofzo kan ik dat begrijpen maar dan moet het achter slot en grendel waar ABSOLUUT GEEN KINDEREN bij kunnen
     
  16. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik vind sowieso dat als mensen een wapen in huis hebben, wel of geen kinderen, dat moet achter slot en grendel!
     
  17. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Is ook verplicht!
    Sterker nog...alleen mijn man kan er maar bij. Ik mag wettelijk gezien de code van de kluis niet eens weten!

    Als je legaal een wapen in huis hebt is het bijna onmogelijk om dat ding NIET achter slot en grendel te bewaren!
     
  18. ik hoorde het destraks op qmusic..
     
  19. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Klopt. Mijn vriend heeft het ook voor zijn werk en heeft vanuit zijn werk ook een grote kluis gekregen.
     
  20. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Voor mensen die duits kunnen lezen hier het bericht

    Vater erschießt seine Tochter (9 Monate)
    Beim Hantieren mit einem Gewehr hat ein Sportschütze (54) in Eching (Bayern) seine neun Monate alte Tochter erschossen. Der Mann hatte das neu gekaufte Sportgewehr zerlegt und zur Überprüfung eine scharfe Patrone in die Waffe geschoben. Das Kind saß in einem Hochstuhl. Als der Vater die Waffenteile wegräumen wollte, kam er aus Versehen an den Abzug. Es löste sich ein Schuss, der das Mädchen in den Bauch traf. Das Baby wurde mit einem Rettungshubschrauber in eine Münchner Klinik geflogen, erlag aber wenig später seinen schweren Verletzungen. Die Polizei ermittelt wegen fahrlässiger Tötung.


    Vertaling:
    Vader schiet zijn dochter (9 maanden) neer.
    Bij het hanteren van een geweer heeft een 54 jarige sportschutter in Eching (beieren) zijn 9 maanden oude dochter neergeschoten. De man had het nieuw gekochte wapen geleegd en om te proberen een scherp patroon erin geschoven. Het kind zat in een kinderstoel. Toen de vader het wapen weg wilde ruimen, kwam hij per ongeluk aan de trekker. Hij loste een schot, wat het meisje in de buik trof. De baby werd met een reddingshelikopter naar een Müncher kliniek gevlogen, maar stierf even later aan haar verwondigen. De politie stelt een onderzoek in wegens nalatigheids doding.
     

Deel Deze Pagina