Mishandelde kindjes in kinderopvang

Discussion in 'De lounge' started by Daantje1, Nov 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ontving een mailtje in mijn hyves,zie hieronder voor uitleg:
    Ik wil graag helpen maar ken niemand en heb het zelf ook niet meegemaakt gelukkig.
    Heb er wel eens iets over gelezen maar weet niet meer waar (wel op een forum,iemand die het had meegemaakt)
    Echt heel erg...

Lieve allemaal,

Ik ben benaderd door Uitgesproken EO, voorheen Netwerk, om mee te werken aan een (TV-)reportage over mishandeling binnen kinderopvang.
    De reportage zou 2 "portretten" laten zien van 2 gezinnen die dit overkomen is bij hun kind.
    Ik zou één van deze portretten voor mijn rekening willen nemen. Als ik daarmee ook maar 1 kind kan behoeden voor deze vorm van mishandeling, dan is het me dat méér dan waard.

Alstjeblieft, als jij of iemand in je omgeving dit hebt door moeten maken met je/hun kind, zou je er dan over na willen denken om je medewerking hieraan te verlenen.
    Je kind blijft volledig buiten beeld! En volgens mij kan je zelf ook onherkenbaar blijven op TV als je dat zou willen.

Voor onze kinderen.... hoop ik op reacties!
    Dank jullie wel allemaal!

Lieve groet,
    Anita
    mailen mag ook naar mijn emailadres: touchofcarera@gmail.com

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Heb daar eens iets over gehoord, dat jongentje werd onder de koude kraan gehouden door de leiding. Hierdoor had hij een enorme angst voor water etc.. Heel zielig.. De stagaires hebben uiteindelijk hun mond open gestrokken!

3. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,314
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja, dat is idd ook het verhaal van wat ik me kan herinneren!Echt heel erg..en dat dat kindje ook zo echt in bed werd gegooid enzo..vreselijk! :(

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Afschuwelijk :(

5. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Jeetje wat erg om te lezen.

Denk je dat je kind veilig is zeg

Share This Page