Morgen is het eindelijk zover, retropop! Toen we kaarten kochten wist ik nog niet dat ik zwanger was, en eerlijk, wil voor geen goud 1 bepaald optreden missen Maar ben dus bijna 25 weekjes zwanger en heel lang staan lukt me helaas niet meer zo goed met mijn rug. Kan ik iets meenemen het terrein op, stoel of kleed of weet ik veel wat? Ben normaal niet van die feestjes dus weet echt niet wat kan en wat niet
Natuurlijk mag dat waarom zou dat niet mogen ? Het is een festival terrein, je kan er ook een campingplaats bij boeken. Ja hoor en zeker met je dikke buik zou ik dat sowieso gewoon mee nemen.
Normaliter mag je gewoon dingen als klapstoeltjes meenemen het terrein op indien dat noodzakelijk lijkt (of een rolstoel als je die van iemand kan lenen, just in case). Wij deden dat op GMM gedurende 6 jaar ook wel. Plus, als je bij binnenkomst er eentje van de beveiliging aan zijn jassie trekt en aangeeft hoe en wat, heb je nog best kans dat je dan de optie hebt om met je stoel op het rolstoelpodium terecht te kunnen, heb je helemaal chill zicht
rolstoel op gras is zwaar! Als je nog knap kan lopen zou ik een klapstoel meenemen . Weegt niet zoveel en vergt veel minder als rolstoel.
Oh top! Neem ik gewoon zo'n klapstoeltje mee. Lopen gaat trouwens wel prima hoor, tis echt dat stilstaan wat me pijn doet