Kan ik en zo ja hoe filmpjes kijken van Facebook op mijn iPad? Hij is Adobe nodig maar werkt niet op de iPad.
Gewoon Youtube filmpjes of andere filmpjes? Ik heb en App van Youtube en hiermee kan ik eigenlijk alles afspelen. Heb je wel de Facebook App of log je via Safari in?
Klopt ik druk ook op pauze en dan gaat die verder. Of hij speelt 'm af in de youtube app. Verder heb ik Iswift erop staan. Hiermee kan ik zelfs films kijken met flash.
Ben er nog niet helemaal bekend mee maar moet ik de YouTube app er dan ophebben? Toevallig heeft mijn man die er gister opgezet. Ok bedoel gewoon filmpjes die mijn vrienden erop zetten, meestal geen YouTube filmpjes. Eens kijken of het nu dan lukt nu de youtube app erop staat. Gebruik geen Facebook app. Klopt het dat als je er een app opzet ipv gewoon via internet erop gaat dat het beperkingen heeft in het gebruik of is er geen verschil?
Probeerde even een filmpje op mijn tijdelijk en die pakt die gewoon,maar toen ik een filmpje uit mijn album wilde pakken zegt die dat ik Adobe flash moet hebben maar dat kan niet op de iPad. Snap niet wat ik moet doen? Probleem is er nog dus.
Waar kan ik dat vinden? Sorry ben nog niet zo thuis ben al blij dat ik op internet kan komen en spelletjes via de app store kan vinden
Misschien gewoon via de facebook app bekijken? Ik heb er namelijk nooit last van (en gebruik dus de app)...
Die pauze knop staat bij mij onder het filmpje maar kan ze alleen zien als ze. Opmijn tijdlijk staan zeg maar en ook via de app gaat dat zo