Hoi allemaal. Ik ben nieuw hier. Ik was op zoek naar de eerste symptomen van zwangerschap en kwam zo op dit forum terecht. Veel van wat ik lees heb ik ook last van. Zoals misselijkheid. De hele dag door. Dat heb ik nu al een week lang. De laatste 2 dagen merk ik ook dat mijn smaak anders is geworden en ik de dingen veel sterker ruik. Ik heb deze symptomen nog nergens gelezen dus ik weet niet of dit ook een symptoom is van een zwangerschap Verder heb ik ook hele zachte borsten en tepels. Normaal gesproken een week voordat ik ongesteld moet worden krijg ik juist pijnlijke borsten. Mijn man en ik zijn nu al ruim anderhalf jaar bezig om zwanger te worden en al die tijd heb ik nooit last gehad van deze symptomen. Dus stiekum hoop ik nu dat het ons eindelijk is gelukt As vrijdag zou ik ongesteld moeten worden dus ik moet nog ff wachten voordat ik kan testen
ja haha.. smaak zeker, reuk zeker, weet er alles van. Ik kan nu absoluut niet tegen de lucht van brie (en al helemaal niet in mijn koelkast). Ook smaakt koffie me minder, krijg ik rose of wijn niet meer weg. Moet ik zo nu en dan een biertje en vind ik de lucht van dorito's verschrikkelijk. Ik word nu de laatste dagen ook steeds wakker met de smaak van bloed (ijzer) in mijn mond.. echt ranzig!
Ja, maar zo snel al?? Als ik zwanger zou zijn dan ben ik dat pas een dag of 10!! Die misselijkheid heb ik heb ik al een week. Is dat niet heel snel allemaal of kunnen symptomen echt al zo vlug aanwezig zijn? Cola vind ik bv heerlijk maar kan het nu niet meer weg krijgen zo smerig vind ik het. Maar dat kan natuurlijk komen omdat ik continue misselijk ben Ach, ik probeer mezelf steeds maar wijs te maken dat ik niet zwanger ben. Dan is de teleurstelling minder groot. Maar aan de andere kant heb ik nog nooit eerder symptomen gehad dus is het moeilijk er niet in te gaan geloven.
op het moment dat je HCG gaat aanmaken (dus zodra de innesteling heeft plaatgevonden) kun je die klachten hebben. innesteling kan 4 tot 7 dgn na de daad plaatsvinden.
Dat je reuk veranderd hoort zeker bij de zwangerschap. En let maar eens op de geur van je urine. Die is ook veel sterker dan voorheen! Groetjes Simone
Hoi Gerrina, Als je kijkt bij www.babyopkomst.nl dan kun 'zwanger' (zie je rechts op die site) aanklikken en dan krijg je een hele lijst met dingen die bij zwangerschap horen. Daar staat allemaal van dit soort info, dus misselijkheid, je geur die sterker wordt, andere smaak in je mond, borsten/tepels die zachter worden. Allemaal tekenen dat het evt. zou kúnnen zijn dat je zwanger bent! Ik snap dat je het erg eng vind om al te gaan juichen, maar ik denk.... Nog even geduld... Succes meid! Anouk
Hey bedankt voor de tip, Anouk. Het zijn idd duidelijke tekenen. Maar ik durf toch echt nog niet te hard te juichen. Maar het is moeilijk. Verstandelijk probeer ik mezelf voor te houden dat ik dit weekend gewoon ongesteld ga worden maar gevoelsmatig is het heel moeilijk je daar aan vast te houden. Zeker omdat we al een hele poos bezig zijn. Het mag voor mij onderhand wel Pffff....en ondertussen lijkt de tijd maar voorbij te kruipen
dat heb ik ook allemaal net zoals gerrina alles ruikt veel sterker en niks smaakt me meer wat ik voorheen altijd superlekker vond zoals zoute haring met uitjes en een broodje met brie ik vinddat nu allemaal zo vies maar volgens mij is er nog geen inneseling geweest bij mij ik zal mijn banner hier wel ff neerzetten (dan kunnen jullie het ook zien) ik heb ook aldoor van die ellendige steekjes in mijn lies ik snap er helemaal niks meer van liefs samantha