aantal vraagjes, graag advies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Brig22, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ik heb een vraagje 1: ik heb regelmatig als ik in mijn bed lig last van buikspierpijn.. soms kan ik echt niet lekker liggen. Is dit normaal?:$

vraag 2: hoe zit t met ouderschapsverlof.. ik werk nu 32 uur.. wie weet op hoeveel ik recht heb? Ik ben nu samen met vriendlief aan t uitvogelen of ik een dag minder kan werken.. 3 dagen dus.. en kdv of schoonouders.. of ouderschapsverlof.. is er een site die je daarmee kan helpen wat uit te rekenen of tips/adviezen geeft?;)

Vraag 3: hebben met 8 weken t hartje zien kloppen. Kan je er dan vanuit gaat dat t goed zit? Wanneer vertel je t nou aan iedereen? Heb t nu aan intimi gezegd maar ik wil het zo graag kwijt hahaha:D

Vraag 4: A.s. maandag heb ik weer een afspraak met de vk.. wat zijn nou handige vragen? Ik weet niet zo goed wat je nu allemaal kan vragen op zo'n moment.:(

Ps: heb onlangs weer gevreen met m'n vriend, ik droomde dat ik bloedde.. oh wat was ik bang... is t normaal dat je t niet zo goed :(durft?

Ik hoor t graag van jullie alles is welkom.

Liefs,
    Bri

2. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    nou wat een verhalen hopelijk heb je er wat aan.
    succes met je zwangerschap

3. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Manny,

onwijs bedankt met je advies/tips! Hier kan ik echt wat mee:-D

groetjes

4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.835
    9.338
    113
    Gelderland
    ik heb een vraagje 1: ik heb regelmatig als ik in mijn bed lig last van buikspierpijn.. soms kan ik echt niet lekker liggen. Is dit normaal?:$

Ik herken het niet maar misschien span je je spieren anders aan of verplaatsen ze iets.

vraag 2: hoe zit t met ouderschapsverlof.. ik werk nu 32 uur.. wie weet op hoeveel ik recht heb? Ik ben nu samen met vriendlief aan t uitvogelen of ik een dag minder kan werken.. 3 dagen dus.. en kdv of schoonouders.. of ouderschapsverlof.. is er een site die je daarmee kan helpen wat uit te rekenen of tips/adviezen geeft?;)

Je hebt recht op 26 weken volledige ouderschapsverlof. ikzelf ga hier ook gebruik van maken en heb zelf een 35 uren contract en ga 21 uur werken dus neem 14 uur ouderschapsverlof per week op dit mag ik 64 weken lang doen.

Vraag 3: hebben met 8 weken t hartje zien kloppen. Kan je er dan vanuit gaat dat t goed zit? Wanneer vertel je t nou aan iedereen? Heb t nu aan intimi gezegd maar ik wil het zo graag kwijt hahaha:D

Als jij het graag wil vertellen moet je dat doen vind ik. Wij hebben het met ongeveer 6 weken aan directe mensen (ouders en goede vrienden)verteld en met 11 weken aan de rest van de familie.

Vraag 4: A.s. maandag heb ik weer een afspraak met de vk.. wat zijn nou handige vragen? Ik weet niet zo goed wat je nu allemaal kan vragen op zo'n moment.:(

Ik had eigenlijk nooit echt vragen zocht alles wat ik wilde weten op op internet dus daar kan ik niet mee helpen.

Ps: heb onlangs weer gevreen met m'n vriend, ik droomde dat ik bloedde.. oh wat was ik bang... is t normaal dat je t niet zo goed :(durft?

Dat is heel normaal en daar moet je een beetje vertrouwen in krijgen. bij mij kwam dat weer na die beruchte 12 weken grens alleen hield het weer op na ongeveer 20 weken omdat ik het toen zo'n vreemd iets vond omdat ik dan er net voor of na bewegingen voelde:D

Groetjes Luna

Deel Deze Pagina