ADVIES hard nodig !!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Mirandje81, Apr 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

Jul 1, 2011
    282
    1
    18
    Hallo ik heb een vraag voor de dames ,
    1; is er iemand van jullie (uit nederland ) voor ivf in het UZ brussel geweest ? Hoe ging dat bij jullie met vergoedingen ?
    2; is er iemand van jullie voor ivf met tese naar uz brussel geweest ? En hoe ging dat met vergoedingen ?
    3; is er iemand van jullie voor ivf met tese met pgd naar het uz brussel geweest ? En hoe ging dat met vergoedingen ?

1 van de 3 ben ik al blij mee om te horen hoe dat ging want wij zitten beetje in de molen maar de verzekering werkt ons tegen dus vroeg ik mij af of iemand ons kan helpen maakt niet uit welke verzekering je hebt ik heb iza cura en mijn man azivo. Dank jullie wel voor jullie tijd xxxx

2. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

Jul 1, 2011
    282
    1
    18
    Helemaal niemand in vruchtbaarheids behandelingen die iets hierover weet ?? Zijn mijn man en ik de enige ? Xxx

3. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Zo ver als ik van mijn vriendin begreep kregen zij in Bels niks vergoed... Maar lees sommige in Dusseldorf wel, dan moet je dat aanvragen bij de verzekering en pas na goedkeuring kun je verder...

Ik hoop dat iemand die er meer van weet snel reageert...
    Succes!!

4. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

Jul 1, 2011
    282
    1
    18
    Toch bedankt voor je reactie dat is toch al iets meerdan ik weet xxx

5. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Graag gedaan!

6. jipje

jipje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    1,452
    96
    48
    Ik zat in het UZ Gent voor ICSI en ik kreeg het gewoon volledig vergoed.
    Ik weet niet of je bij de CZ zit?? Ik moest dan iedere keer bellen naar de CZ en een aanvraagformulier ICSI/IVF in het buitenland in laten vullen door de gynaecoloog.. Deze moest ik dan ondertekend terug sturen naar de CZ en dan kreeg ik een goedkeuringsbewijs van de CZ.
    Dit goedkeuringsbewijs moest ik dan uiteindelijk meenemen naar het UZ wanneer ik voor mijn punctie kwam, moest ik dan inleveren wanneer ik mij aanmeldde en dan werd het gewoon automatisch vergoed..

7. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

Jul 1, 2011
    282
    1
    18
    Nee ik zit niet bij cz maar zo te horen is dat bijna hetzelfde als bij mijn verzekering dank je wel voor je reactie echt waar ! Xxx

8. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

Jul 1, 2011
    282
    1
    18
    Nou ik heb toestemming aangevraagd bij de zorgverzekering met hulp van de gyn nu is het afwachten weet iemand of dat als ik in brussel alvast een afspraak laten maken of ik die eventueel als verzekering moeilijk doet of ik die kan opzeggen zonder kosten aan vast zitten ? Xxx

9. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,885
    2,893
    113
    Noord-Holland
    Het ligt eraan of ze een contract hebben. Cz heeft bv een contract met Gent en dus heb ik ook alles vergoed gekregen (onderzoeken, operaties en ivf). Op de site van de iza staat dat ze uit de basisverzekering zorg conform het nl tarief vergoeden. Dat betekent dat je wrs moet bijbetalen omdat het in be duurder is als in nl.
    Je kunt ook alvast bij brussel een prijsindicatie opvragen, ze hebben vast een lijst.

10. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

Jul 1, 2011
    282
    1
    18
    Oh ja dat is eengoed idee ga ik gelijk even doen dank je wel voor de tip en bedankt voor je reactiexxx

Share This Page