ik heb per ongeluk mijn map gewist met alle fotos en filmpjes op mijn Samsung galaxy s2!!! ben ik het echt kwijt of is er nog een mogelijkheid dit terug te krijgen?? vandaag is mn dochter 6 geworden en alle fotos en filmpjes dus ook van vandaag xikm weg!! ik kan wel huilen!! is er iemand die mij hiermee kan helpen?? of blijven het nu gewoon leuke herinneringen??? groetjes een heeeele balende mama
Mijn vriend heeft het over een programmaatje RECUVA. Daar zou je gewiste bestanden mee kunnen terughalen. Succes
Ik ben er erg bang voor dat je dan ook echt alles kwijt bent. Ik hoop dat iemand je toch kan helpen. Succes
Heb wel eens gehoord van een bepaalde software die je download op je pc, vervolgens je android telefoon aansluiten op je computer, en die software over je bestanden in je telefoon laten scannen.
How to recover delete file,delete files recovery,Undelete file, Ja! Dit was hem! Weet niet of dit voor je gaat werken, maar hopen maar. Heb er verder geen ervaring mee, ook niet hetgeen erna, dus uiteraard op eigen risico! Voor ik dalijk een claim in mn inbox heb liggen *sarcasm* ; )..