Moest vandaag weer terug met Thijmen naar de ha. Longen waren een stuk schoner gelukkig! Hij moet nog wel even doorgaan met de puffer en de bisolvon en dan dinsdag weer terug. Hij ging alleen vanavond ineens heel heftig braken Het leek echt wel the exorcist oid. Hij is verder niet ziekig oid, heel levendig en ook geen koorts. De ha-post zei dat ik het nog kon aankijken en op het drinken en plassen moest letten. Hij heeft gelukkig net nog wat verdunde pyamapap gedronken (60 ml oid). Als wij gaan slapen krijgt ie nog wat.
hier alleen braken (met een brandweerstraal zeg maar) als hij echt heel veel hoest vlak na zijn pap 's morgens. Dat wekt een braakreflex op zeg maar... Wij pas eind van deze maand terug naar de HA. Ik denk dat wij de hele winter aan de puffers vast zullen zitten.. Is niet anders.
Hier ook een meisje met een rochelende hoest.. ALs je je hand achter op haar ruggetje legt kun je het gewoon voelen rochelen.. WIj hebben een puffer gekregen met ventolin.. ik mocht kiezen. of ventolin of een ab kuurtje.. Maandag bel ik voor op nieuw een afspraak om haar longen te laten luisteren want wij hebben het idee dat het alleen maar erger wordt.. Ze is er niet ziek van en is gewoon vrolijk.. alleen die hoest wordt er zelf haast benauwd van
Hij heeft boven verwachting heel goed geslapen vannacht en vandaag is alles weer min of meer gewoon. Hij is wel wat moeiig, maar verder ok. Eet en drinkt ook goed enzo. Het hoesten lijkt ook een stuk minder, en zijn longen voelen praktisch niet meer zagend. Heb nog op zijn rug geluisterd, maar ik kon al niets meer horen. Wij hadden berodual gekregen als puffer. Ik ben wel blij Maakte me echt zorgen gister! @mamavesmee: sneu he, dat gehoest? Ik heb ook steeds het idee dat ik het erger vind dan Thijmen. Vooral 's nachts, dan moest hij in zijn slaap hoesten en wij lagen er wakker van.... Hoop dat de ventolin helpt!
Mijn HA zei dat Bisolvon niet werkt. En verrek...het was laatst dus ook in het nieuws. Dat koop ik dus niet meer.
ok, dat hoef ik dus niet te kopen,... Trouwens ik vind 2 puffers, baby-otrivin en hoestdrank ook wel weer genoeg... arm kind Hier blijft het hoesten eigenlijk onverminderd doorgaan overdag. 's nachts is het wel een stuk beter en slaapt ie redelijk door. Das toch vooruitgang zou je zeggen.... Hoop dat die van mij er binnenkort ook vanaf is, want het duurt al weken...
Puffer = aerosol? In elk geval die aerosol hebben we met ons zoontje iets meer dan een maand geleden ook moeten doen. En dat was hier ook feest (niet dus ). Hier hielp zingen en hem zo dus afleiden van dat masker op zijn gezichtje. Hij is zelfs uiteindelijk al eens in slaap gevallen zo . En als het een keertje echt niet ging, dan stopten we gewoon en probeerden dan eventueel nog eens opnieuw. Wel één pluspuntje: als ze hard krijsen inhaleren ze veel he