Mijn zoontje is nu bijna 11 maanden en sinds een paar dagen huilt hij echt om alles. Ik weet niet zo goed wat het kan zijn. HIj is echt vervelend, kan hij tegen een sprongetje aan zitten? Iemand tips?
hai Lucky, Ik heb even in oei ik groei voor je gekeken en ik denk idd dat het een sprongetje is. In het boek staat de je kind rond 42 weken in de sprong terecht kan komen, rond 44 weken zou je kind dan echt hangeriger/huileriger zijn. Rond 46,5 week zou de sprong weer over zijn en met 49 weken moet hij weer het zonnetje in huis zijn :-D echt tips heb ik verder niet. Ik heb pas 2 sprongetjes mee gemaakt. Wat bij Lilly dan helpt is troosten en veel bij me houden, maar ja, zij is natuurlijk veel jonger dan jouw kindje, dus weet niet of je dat kunt vergelijken. Succes ermee!
Rond 11 maanden is er een sprong die vrij heftig is... Hier momenteel ook last van een sprong, bij me nemen en in beweging blijven is het enige wat ik kan doen om L rustig te houden! Erg lastig indd! Maar het gaat over
mijn oppas begon al te zeuren en vond dat ik hem verwende. Dat doen we echt niet. Nee is nee en verder ging het allemaal goed. Oke, elk kind heeft zo zijn goede en slechte momenten, wij volwassenen toch ook? Hij had in de fietskar bij haar gezeten en toen zij stond te praten met iemand gilde hij dus ook de boel bij elkaar, wat hij niet eerder had gedaan. Ik werd er erg onzeker van en begon aan mijzelf te twijfelen of ik het allemaal wel goed doe. Maar gelukkig zette mijn man mij weer met beide benen op de grond, ik ben wel blij dat ik nu het beestje een naam kan geven. Alvast bedankt voor de reacties en ik hoop dat het snel over is. Ik vind het voor hem ook zo zielig maar voor onszelf is het best ook wel zwaar. Nou, groetjes lucky.