1 februari is er een actie: lichten uit voor het klimaat. Er is mij gevraagd dit door te geven: Lichten uit tussen 19.55 en 20.00!
ik heb geen zin om in het donker te zitten. mischien moeten de mensen die dit een goede aktie vinden, eens bedenken hoeveel apparatuur ze in huis hebben, en hoe vaak dat aanstaat. wassen drogen, keukenapparatuur, computers, ga in plaats van de wasdroger je was eens op een droogrekje hangen.
Je moet toch ergens beginnen? dus waarom niet hier? Enneh er bestaat ook nog zoiets als kaarslicht ofzo hoor!
Levert dat dan echt zoveel op ? 5 min. in het donker ? En wie heeft dit bedacht dan ? Kun je beter een keer wat vaker de fiets/ov pakken en idd je was op de lijn en niet in de droger.
Dat klopt, en dus is die 5 minuten best een goed idee! Alle beetjes helpen. Ik gebruik de droger zelden, omdat die energie vreet.. Dus kan ik die 5 minuten wel even lijden...
Ja maar, weet je hoeveel extra stroom het kost om alles na die 5 minuten weer aan te zetten! (je kunt een lamp beter iets langer laten branden dan hem 3 keer uit en aan te zetten bv) Volgens mij is dit idd niet echt nuttig
Er is mij alleen gevraagd dit door te geven, zodat "heel nederland"mee gaat doen. ik heb het niet bedacht, en het kan iig geen kwaad.
wel gezellig op je verjaardag met allemaal kaarsjes zitten maar wat levert het op als ze nu eens in de stad zelf wat minder licht doen en dan bedoel ik niet op plekken waar het al eng is met licht. maar ik wil het best doen heb sávonds toch haast altijd kaarsen branden vind ik veel gezelliger maar hoe laat is dat dan? of kan je het zelf bepalen?
Je kunt trouwens hele leuke dingen doen bij kaarslicht! ........ehm............Spelletje doen? Dan blijft de stroom bij mij wel langer uit dan 5 minuten! Beter toch? Meteen ook nuttig voor mij want 1 februari moet ongeveer de dag van mijn eisprong zijn!