ik draag enkel boxershorts,altijd van bjorn borg,nu heb ik voor verlopig even andere gekocht,want dat elastiek van de bjorn,s knelde zo maar nu heb ik wel 3 soorten boxers,alle knellen,nu had ik laast zelfs een maatje groter gehaald,maar dan zitten de pijpjes weer te wijd,waardoor dat weer niet lekker zit onder me broeken. als ik na de wc ga of ga douchen,staat heel het elastiek in me buikje(want heb echt al een buikje)vind het lelijk,en buitenverre van heerlijk weet iemand tips?
Hier vorige zwangerschap heel de zwangerschap mn bb's gedragen, en dat hoop ik deze keer weer te doen eigenlijk. Zo ongeveer nu, klein buikje, nog geen toeter, dat ik de elastiek aan de voorkant net even iets naar beneden rol, dus 1-2 keer omslaan aan de voorkant. Staks als het weer formaat toeter word dan blijft de elastiek gewoon onder de toeter hangen zegmaar, klein stukje omhoog, en naaar voor maar dat is hier altijd prima gegaan. Af en toe wel een randje wat op mn buik zichtbaar was, maar dat heb ik ook weleens van gewone spijker broeken ! Verder heb ik wat hipsters gekocht, die zitten lekker laag dus onder toeter niveau ! En dan eigenlijk haast zonder boven rand eraan, dus dat het niet knelt !
Ik heb gewoon de hele zwangerschap lage slipjes gedragen, die zitten onder je buik en dus passen ze mij tot nu toe helemaal prima!
Juistem die van de hema...ok ziet er niet echt heel sexy uit...maar zit wel onwijs lekker! 2 voor 10 euro! (droeg ook altijd boxers...maar door de dikke elastiek boven zat het gewoon niet meer lekker)
nou voor ik naar de hema ren,ga ik eerst is proberen om dat elastiek is idd om te draaien van voren,zo ver had ik nog niet gedacht en makkelijk te weten dat hipsters ook laag zijn aan de voorkant bedankt voor de tips,ga zeker proberen,want in me kleine ei vormige buikje zitten behoorlijke plekken van het elastiek en zit buitenverre lekker van uiteraard
De naadloze boxertjes van Sloggi! Zitten super, knellen niet en tekenen ook niet af. Ik zweer er nu bij!
die vande hema vind ik alleen kwalitatief niet zo ahaha Ik pak die altijd van de miss etam kan allang geen boxers meer aan haha
ik vind die real cool cotton lijn van de HEMA super zitten en blijven ook mooi. Ik heb er gewoon de boxers van aan en die zitten onder mijn buiuk, Deze rekken ook lekker mee en zijn superzacht. Ik vind ze echt perfect. Verder heb ik ook twee boxers van Noppies gekocht, maar dat zijn hoge die over je buik kunnen. Vind ik een stuk mooier staan onder strakke jurkjes bijvoorbeeld. Zit alles lekker strak ingepakt en zie je geen gekke elastiekrandjes enzo.
ik ben erg van het mooie ondergoed..maar naarmate mn buik groeide boeide m dat steeds minder nu van de hema de gewone slips in L, zitten prima en vallen onder mn buik, zo n pakje met drie stuks erin in de meest lelijke kleuren..mn hubbie vind ze ook erg sexy..NOt haha! maar ze zitten heerlijk dus lekker pech kwalitatief vind ik ze wel erg goed, gooi ze ook gewoon in de droger gaat prima voor de rest hipsters idd is een optie.
ik zweer bij Anni Rolfi van Kruidvat, Heb ook Bjorn Borg, maar vind deze nog fijner en stukken goedkoper. Ik heb de boxers van dit merk, naadloos en heel lekkere stretch stof, ik wil nooit meer andere. Ook tijdens de zwangerschap super.
hebben jullie allemaal van die kleine maatjes ofzo dat dat blijft passen, ik pas dat echt niet meer (al weken niet)
Geen idee, wat is groot en wat is klein . Ik heb allemaal maat s bjornborgs . En tja ik weet niet wat jij groot of klein noemt .
ik heb zelf sinds 3 week geleden bij de hema hipsters ofzoiets gehaald dat zijn naadloze (soort boxers) van micro zitten echt goddelijk ze komen niet hoger dan je heupen namenlijk string droeg ik normaal gesproken jaren maar die begonnen me te irriteren
ik heb gister 2 hipsters gekocht,als ze me bevallen ga ik er stuk of 8 bij halen,heerlijk als het zo laag zit,wel even wennen,maar geen geknel meer