Bij mijn 2e kindje hebben we groeiecho's gehad ivm de grote van ons 1ste kindje De ene week liep ze voor de andere achter. Op een gegeven moment heb ik de gyn gevraagd naar de foutmarge en die was behoorlijk zei hij zo'n 20% naar boven en naar beneden. Vanaf dat moment heb ik die metingen niet helemaal serieus genomen. Ze zou trouwens rond de 7 pond zijn maar ze was toch een goeie 8 ponder .
bij mij zaten ze er 100 gram naast toch best netjes, nu krijg ik weer groeiecho;s ik ben met 38 weken ingeleid en hij was dik 8 pond, op eigen verzoek groeiecho gevraagd en n.a.v. hiervan ingeleid maar je moet hier overal zelf om vragen dus kennis van je eigen lichaam en je gevoel durven vertrouwen kan wel degelijk je helpen..ik voelde gewoon dat het TE groot werd, hij had rond de 40 weken rond de 10 pond moeten wegen en dan had ik nog niet overtijd moeten gaan... deze keer doen ze ook groeiecho's..
Gewoon je oude datum aanhouden. Dat je kindje groter is wil niet zeggen dat ze eerder komt. neem de mijne....4400gr bij dr geboorte (groot dus voor een meid) maar ik was 40 weken en 4 dagen toen ze kwam. Ze kwam dus niet eerder ofzo
Holy S*. Mijn eerste was 9 pond, en die heeft wat ruimte gegeven, maar ik zou er niet aan moeten denken dat nummer 2 als eerste had gemoeten. Bij mij was grootte trouwens geen reden om eerder in te leiden. gaan ze dat bij jou wel doen, of gaan ze uit van een KS?
de grootte was bij mijn geen reden tot eerder inleiden. Werd eigenlijk afgeraden, omdat de natuurlijke manier beter zou zijn.