Reuzenbaby geboren

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Be Happy, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    sjonge.. als zwaarder dan 5 kg al een reuzenbaby wordt genoemd dan heeft mijn buurvrouw er 4 gekregen.. haar kinderen waren 5100, 5300, 5200 en de laatste 5400 gram. de laatste vorige week.. de oudsten zijn nu normale kids hoor.. helemaal niet dik.. zij was normaal zwanger zonder bijzonderheden.. thuis bevallen zonder knip of scheur.. zelf is ze heel tenger.. waar de kids gezeten hebben weet ik niet, maar t was niet aan dr buik te zien dat t een groot kind zou worden.. ik was van Anna dikker en die was maar 2940 gram..

Mijn achterneefje was 13 pond bij de geboorte...zijn broertje ook 11 pond.. zie t best veel om me heen dus zo zeldzaam is t nu ook weer niet..

Maar 67 cm en 7,4 kg is wel veul.. Anna was 2 wk voor haar eerste verjaardag 69 cm en 7,3 kg..whahaha.. moet er niet aan denken om haar er nu uit te poepen..AUW!

2. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    :$ Die baby is gewoon groter en zwaarder dan mijn hond! En die vind ik al heel wat om mee rond te zeulen. Wat zal die vrouw een last van d'r rug gaan krijgen! En wat een geluk dat ze een keizersnede kon krijgen, je moet er toch niet aan denken te bevallen van een kind ter grootte van een peuter :$ Past dat überhaupt wel door een bekken?

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nou autostoelen gebruiken ze daar niet, dus dat is al 1 probleem opgelost:D

4. Onlyforum

Onlyforum Niet meer actief

haha :D

gelijk heb je!