Al een poosje vinden we de naam Reva mooi. Is dus tot nu toe 1 van de 2 namen voor onze 2 kleine dametjes. Maar we zijn een beetje verdeeld over de schrijfwijze. Reva of Reeva. Wat vinden jullie het mooist? En hoe vinden jullie de naam als je hem uitspreekt? Hij is best apart, dus wijzelf moeten ook nog wennen aan de klank. Maar we blijven hem heel mooi vinden. En hebben jullie nog een naamidee voor ons 2e meisje van deze tweeling? Wat past hier bij, of is een beetje in deze stijl?
Reva spreek ik uit als Reva. Reeva zou ik op zijn Engels uispreken als Rieva. Voor welke uitspraak hebben jullie gekozen?
Ik vind het een mooie naam. Ik zou de spelling kiezen afhankelijk van hoe jullie het willen uitspreken. Reva zoals het er staat, Reeva zou ik denk ik op z'n Engels uitspreken als "Rieva" als ik hem zo zou lezen.
Ik zou gaan voor Reva en ik zou het uitspreken als "Reeva". Ik ken een meisje die Reva heet en haar zusje heet Vieve!
Reva vind ik ook mooi, in het nederlandse wordt het dan Reeeva Of wil je rieva zeggen? op z'n engels is het wel een bekende naam. Ik zou voor jullie andere meisje dan ook een naam met 4 letters doen die ook wat aparter is, anders vind ik het niet zo matchen. Eventueel met medeklinker/klinker/medeklinker/ klinker Zoals : Sira. Gaaf! Mila Nika Lina Sari. Mooi! Nora Nola Jari Jade
Ik vind het een mooie naam! Zou voor de schrijfwijze Reva gaan. Wat vind je van Zinzi, Niene, Vieve of Ninthe voor haar zusje?
Gespeld als Reva vind ik het mooier! Voor haar zusje misschien een van deze namen? Esra Ayla Lana Kari
Mooi! Reeva en Merve. Reeva uitgesproken als Ree-va, niet als Rieva. Ongeveer een jaar geleden waren deze 2 namen in het nieuws. Hadden niets met elkaar te maken, maar ik vond het zo'n mooie combinatie.
Reeva zou ik uitspreken als Rieva. Dat vind ik ook een mooiere naam. Als je Reva als uitspraak wil zou ik ook Reva schrijven
Reeva, of liever nog Riva. Als Reva geschreven krijg je gegarandeerd problemen met uitspraak, Da (er vanuit gaande dat je kiest voor de Engelse uitspraak) Reeva en Aimée vind ik mooi, of Riva en Liv
Ik denk dat ik de Engelse uitspraak wat mooier vindt (rie-va). Reva & Imme Reva & Kaia/Kaya Reva & Lune Reva & Chloe Reva & Mille Reva & Caro
Reva vind ik het mooist en ik zou het uitspreken als Ree va. Reva & Merle Reva & Sansa Reva & Cato Reva & Zisa Reva & Venna
Reva = REEHvah Reeva = RIEvah (op z'n Engels, met een langgerekte 'ie'-klank) Vind ik tenminste. Mooie naam! Als Reva dan. Riva / Reeva doet me teveel denken aan Arriva # # # Hier wat ideetjes voor haar tweelingzusje: Reva & Carmen Reva & Cleo Reva & Cloé Reva & Dana, Reva & Dani Reva & Dewi Reva & Ella, Reva & Elle Reva & Ellie Reva & Ellis Reva & Elza / Reva & Elsa Reva & Elze / Reva & Else Reva & Flore Reva & Ilvy Reva & Inez / Reva & Ines Reva & Isra Reva & Iva Reva & Jade Reva & Jana / Reva & Yana Reva & Janna Reva & Joni Reva & Jula Reva & Juna / Reva & Yuna Reva & June Reva & Kaya Reva & Kira / Reva & Kyra Reva & Leia Reva & Leni Reva & Lenne Reva & Lila Reva & Lilou Reva & Lina Reva & Lore, Reva & Lori Reva & Lotus Reva & Lune Reva & Madee Reva & Maira Reva & Malin Reva & Manou, Reva & Manouk Reva & Mara Reva & Mare, Reva & Maren Reva & Mari Reva & Marle Reva & Marlie / Reva & Marly Reva & Marre Reva & Maudi Reva & Maura Reva & Maya / Reva & Maja Reva & Meia / Reva & Meija Reva & Meie / Reva & Meije Reva & Merel Reva & Merle Reva & Mika / Reva & Mica Reva & Milla Reva & Minthe Reva & Mira / Reva & Myra Reva & Mirle Reva & Mirre Reva & Naya Reva & Nena Reva & Nika / Reva & Nica Reva & Nila Reva & Ninthe Reva & Noémi Reva & Nola Reva & Nore, Reva & Nori Reva & Nouk Reva & Novi Reva & Rana, Reva & Rani Reva & Reina Reva & Rhodé Reva & Rivka Reva & Romee / Reva & Romée Reva & Roxy Reva & Roza Reva & Sacha / Reva & Sasha Reva & Samar Reva & Sanna Reva & Sare, Reva & Sari Reva & Sera Reva & Sila Reva & Sue Reva & Suze Reva & Tamar Reva & Tara Reva & Tesse Reva & Tirza Reva & Vere Reva & Vita, Reva & Vida Reva & Vive / Reva & Vieve Reva & Yael Reva & Yentl Reva & Yinte / Reva & Jinte / Reva & Yinthe Reva & Zara Reva & Zola
Bedankt voor jullie reacties! De uitspraak is wel als Reeh-va bedoeld. Reeva (Rieva) vind ik ook leuk, maar dan we met de lange ie klank. De schrijfwijze moet wat jullie betreft in geval van de Nederlandse uitspraak dus Reva worden. Ik had er niet eens bij stil gestaan dat mensen het dan op zijn Engels zouden uitspreken als je het als Reeva schrijft. Logisch ook inderdaad. Ook bedankt voor de naamtips. Ninthe vind ik zelf erg mooi, mijn man is nog niet overtuigd. Staat in de misschien lijst bij hem. Merve is ook zeker een hele mooi optie. Gaan we over nadenken. Zelf hebben we nog Leah/Lea/Leia op de lijst. De rest van de namen gaan we ook nog even goed bekijken. Soms moet je het een paar keer lezen en uitspreken voor je er wat over kunt zeggen. Bedankt!