MH17 Vlucht naar het noodlot

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pientje1, 30 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Vind ´mooi´ om te lezen een beetje een pijnlijke uitdrukking....

maar ik begrijp je ietwat ongelukkige woordkeuze wel.

3. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Heb je het gelezen? Als ik leuk had gebruikt zou ik je opmerking snappen. Jammer dat er op zo'n onderwerp zo gereageerd wordt.

4. Islah

Islah Niet meer actief

Deze snap ik niet zo. Ze zegt toch niet leuk of vrolijk ofzo?

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Krijg hem niet eens geopend.

6. Babystew

Babystew Niet meer actief

De site is inderdaad mooi ontworpen.

7. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Inderdaad mooi omschreven

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Je moet even verder lezen wat ik schrijf, ik zeg toch dat ik deze woordkeuze wel begrijp!
    Jeetje jongens toch, wat een tolerantie weer.

9. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Het ligt er net aan hoe je mooi interpreteert volgens mij. Kan zowel in de positieve zin gebruikt worden als dat het gebruikt kan worden om iets negatiefs/verdrietigs te omschrijven. Zoals in dit verhaal; het is een verdrietige en schokkende gebeurtenis maar de woordkeuze en zinsopbouw in het artikel maken het een mooi omschreven verhaal..

10. Islah

Islah Niet meer actief

Ok, dus als je iets niet snapt, heb je geen tolerantie. Dan weet ik dat ook weer.

11. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Nou ja, als je de woordkeuze kan begrijpen, waarom maak je er dan toch een opmerking over? Dan heeft het toch helemaal geen toevoegde waarde meer t.o.v. de inhoud en strekking van de OT?

12. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nee, dan heb je (in jouw geval) lange tenen ... ;)

:D

13. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Omdat ik dat mag. En niet, omdat jij vindt dat het geen toegevoegde waarde heeft. Daarom.

Ik vind het woord mooi niet passen bij een vliegtuigramp. Bij geen enkele ramp. Hoe prachtig het ook is geschreven.

Daarom.

Maar voor de duidelijkheid (maar dat is kennelijk bij jullie toch niet aangekomen) had ik er al bijgezet dat ik deze woordkeuze wel begrijp.

Heb ik mezelf nu voldoende genoeg bij jullie verantwoordt? ;) Of zal ik nog even als een klein kind een poosje in de hoek gaan staan? :D Foei Bo, niet meer reageren als het toch geen meerwaarde heeft!

Van wie kan ik de meerwaardeweegschaal in het vervolg lenen?

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik ben ook iemand verloren die in het vliegtuig zat. Ik vind het mooi en respectvol geschreven. Brengt me weer terug naar de dag dat ik het hoorde en helemaal in paniek was. Pff heftig.

15. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik vloog twee dagen na de ramp met mijn gezin naar anederland en ik ben compleet in paniek geraakt tijdens de vlucht naar Amsterdam. Dat was niet fijn. En alhoewel ik godzijdank niemand kende op de MH17 heeft het er toch heel diep ingehakt. De sfeer op Schiphol was ook heel onwezenlijk.

Deel Deze Pagina