review HEMA Slaapzak..

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bajou, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik ken hem van me werk en ben blij dat het eindelijk eens kleine mauwen en zo In. Somige slaapzaken zijn zomgevaarlijk ne kindje kan saar in zakken en dan dus stikken

2. Leliana

Leliana Niet meer actief

Idem .. :x
    Ik heb er 2 gekocht en bij beide ging de rits al heel snel kapot!
    En dan die mouwen .. vind het een dure grap! :x

Ik ga ook terug met mijn afschrift.

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    meiden!! mag ik jullie allemaal vragen om met je klachten een mail te sturen? Er is dus duidelijk wel wat mis met sommige modellen...

Nog geen antwoord gehad.

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Hoi!

Ik herken je klacht! De armgaten zijn te krap, moest worstelen m'n zoontje erin te krijgen. Na 2x heb ik 'm niet meer gebruikt (die met de autootjes, maat 68/80). Van de rits overigens geen last.
    Heb ook een witte slaapzak van de Hema en die bevalt prima, dus volgens mij is er iets mis met dit model in deze maat?
    Ben benieuwd of je reactie krijgt!

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik ben het met je eens dat de mouwen krap zijn, maar de klachten die jij omschrijft daar hebben we geen last van. ik heb precies die bij je beginpost, maat groot.
    hij zit mijn zoontje prima, hij is voor mijn zoontje alleen niet warm genoeg.

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Hier ook erg krappe mouwen. Hij kan de slaapzak (86-104) nog wel aan, maar dan zonder pyjama. Met shirtje krijg ik zijn armpjes er echt niet meer doorheen.
    Jammer, want hij vindt de auto's zo leuk!

7. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Naja kijk, blijkbaar hebben toch redelijk veel mensen last met de mouwen, sommigen met ritsen die stuk gaan en ik heb het gewoon helemaal gehad met die van mij... ik vind toch dat ze daar wat aan mogen doen hoor!

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ben het helemaal met TS eens, had er twee gekocht maar slechts 2x gebruikt. Snel naar Prenatal gereden voor twee Combisleepers, kost wat, maar dan heb je ook wat. ;)

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.047
    2.186
    113
    Brabant
    ik heb hem , denk ik, ook. van vorig jaar. maar heb een iel meisje en hij past perfect, gelukkig:)

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik heb m geprobeerd bij mijn zoontje maar de combisleeper beviel niet! daarom meteen teruggebracht, die van de hema bevalt echter wel.:)

11. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem ook, maat 86-104, ben er juist erg blij mee en zoonlief ook. Die roept gelijk 'broembroem' als ie zn slaapzak weer aan mag.
    Mouwen zijn idd wat aan de krappe kant, maar hele wijde mouwen vind ik persoonlijk ook niks, dit sluit mooi aan.

12. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    heb daarnet een vriendin op bezoek gehad met haar zoontje van 1,5 jaar, had net dezelfde slaapzak bij! Heb ff gekeken; het nek-gat is veel ruimer (en ook inverhouding tot de maat), mouwen vind ze ook erg strak maar die heeft ze nu omgeplooid en ze trekt gewoon nogal hardhandig aan z'n handen :D...
    Rits is bijna stuk, gaat open aan de nek.

Ik denk dat de grootste problemen zich voordoen bij de kleine maatjes, want hoe groter, hoe meer stof en minder neiging tot spannen etc natuurlijk.

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik heb de slaapzak ook en ben ook niet helemaal tevreden, de rits gaat soms gewoon open. Dus ook hier problemen met de rits. Zat er al aan te denken om terug te gaan naar de Hema.

14. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    hey Lady,
    heb ej nog wat gehoord op je mail? Ik vind het wel heerl erg irritant dat de mouwen zo rottig gaan.
    Ik moet echt ( voor zover het lukt) met mn vingers in de opening zn pyama zoeken want die schuift helemaal omhoog als ik een mouw aantrek! En mn zoontje wordt daar niet blij van hihi.

Liefs

15. krumpie

krumpie Actief lid

4 dec 2008
    221
    0
    0
    noord holland
    ik heb de meisjes variant van deze zak in 86-104, het is even vechten om haar armen er in te krijgen, maar dan heb je ook wel een heerlijk warme slaapzak. zelfs mijn kleine koukleumpje heeft hier heerlijk warme armen en benen in.. en geloof me dat komt niet vaak voor :D

de rits bij de mouwen is idd wat dik, maar volgens mij ontkom je daar niet aan bij afritsbare mouwen. verder is bij de ene slaapzak de rits van de zak zelf wel goed, en de andere gaat nu, na ongeveer een maand gebruiken al erg stroef aan de bovenkant, net of er een tandje scheef zit.
    kan er helaas niet meer mee terug gaan omdat we er al een extra rits in hebben gezet om hem in de autostoel te kunnen gebruiken 8)

maar hema slaapzakken en ritsen is altijd een drama, op mijn werk gaan die dingen ook zooooo vaak stuk. wat dat aan gaat is het jammer dat het voor de rest van die fijne zakken zijn.

16. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Nog steeds niets gehoord nee...
    Ik krijg de armen van m'n kind er gewoon écht niet in... deels omdat hij het altijd zo grappig lijkt te vinden en dan z'n armen echt opspant, maar met gelijk welke jas/trui/romper lukt het me anders wel...
    Ben gestopt met proberen omdat ik z'n polsje voelde 'kraken'...

17. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb geen ervaring met Hema slaapzakken (op de kleinste babymaat na dan), kocht ze altijd bij de Prenatal en die waren iig super.

18. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik vind het juist fijn dat de slaapzakken een smal netkje en armsgaten hebben. Maar ik heb dan ook een heel smal mannetje. Met de ritsen van de hema slaapzakken nooit problemen gehad en de meeste gaan al voor de 2e ronde mee.
    Ik heb ooke en winterslaapzak van de prenatal maar die mouwen zijn een stuk breder mischien een optie voor jou ?
    Wel vind ik die met die auto`s van de hema vrij stug als de mouwen eraan zitten. (heb ze er nu afgehaald hij ligt onder de dekens dus warm genoeg)

19. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    ja ik ga in elk geval op zoek naar een andere... ik moet ook wel zeggen dat ons ventje echt redelijk stevig is, weegt nu bijna 6 kilo.

Ga ff kijken online bij prenatal :) //damned, site ligt plat

20. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Kan me voorstellen dat deze voor een kleintje niet handig zijn, omdat ze zo stug zijn. Voor onze meid hebben we sinds anderhalve maand twee van deze (in de roze uitvoering :)) en we zijn er heel tevreden mee. Lekker warm!

Toen ze zo klein was, bleef ze nog onder de dekens liggen en had ze niet zo'n dikke slaapzak nodig.

Deel Deze Pagina