Hoi allemaal, Ik heb net mijn superdeluxe Batavus mambo deluxe P)verkocht omdat ik hem te zwaar vond. Ik ben zelf maar een iel meisje en kreeg deze fiets met moeite van de standaard af. Hij fietste verder wel heerlijk maar had echt het gevoel dat ik een brommer van zijn standaard moest halen. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe fiets die dus niet zo zwaar is maar wel stevig. Dus bij deze mijn vraag: Wat is een goede fiets voor mij?!
Ikzelf heb 1 maand geleden de Union Flora, model 2010 gekocht. Een witte met leuk groene details. Het is een mamma-fiets.
ik ben ook niet groot maar moest ook wennen aan de standaard maar vind hem idiaal!!!(mambo deluxe) hiervoor een gazelle gehad en die vond ik wel zwaar
ik ben zelf erg klein van stuk.. heb de mamafiets van montego... bevalt prima.. fiets dagelijks redelijk grote afstanden erop.. en dan met een knul van 4(hij lijkt wel 5) en een knulletje van bijna 2..
Bedankt voor de reacties Het hoeft van mij geen moederfiets te zijn, alhoewel een lage instap wel handig is denk ik.
Ik heb op mijn stadshybride (Dus lekker licht) een ander stuur gezet zodat ik wel het voordeel van de ruimte van een mama-fiets heb maar niet het logge Ik fiets nl ook nog wel eens zonder kinderen en dan wil ik ook normaal vooruit kunnen. het stuur is de ukkie-mee van steco Steco - Consument