Ik zag gisteren op mooregreen.nl dat ze ook little lamb bamboe luiers heeft voor 12,50 per stuk. Misschien is dat een idee? Ik hoor graag de review, ik twijfel om extra bamboe te kopen voor de nacht.
Ik moest wachten tot mijn bestelling klaar is, ik ga ze maandag ophalen en dan ga ik ze dus proberen! Heb nachtluiers (meegroei) in één kleur, maar weet eigenlijk niet meer welke kleur... hahaha
Haha geweldig! Ik heb mijn nieuwe maat nachtluier in erwtengroen besteld. Al niet te verwarren met de pocket en onze kleur ecoterry op die manier...
Onze dochter lekt telkens door haar maat 6 luiers en ik vroeg me af of ik ook boosters (zo heten die dingen toch de de urine absorberen) erbij kon doen en waar ik voordelig een paar kan bestellen. Eerst maar eens uitproberen.
Je bedoelt bij wegwerp maat 6? Waarom niet volledig wasbaar proberen dan? Je moet je boosters dan toch al wassen Boosters zijn tweedehands te vinden op bv dragen en voeden of in de meeste webwinkels die luiers verkopen..
Ik denk erover om over te stappen op wasbare luiers. Iemand ervaring met de luiers van Goedkope Wasbare Luiers
Dat zijn volgens mij chinese luiers. Die kun je veel goedkoper zelf in china bestellen. Kijk maar eens op aliexpress.com en zoek dan op cloth diaper. En als je lekkere zachte wilt zoek je op minky cloth diaper. Ze verkopen daar ook per 5 of 10 (en meer). Veel winkels daar hebben gratis verzending. Als je onder de 22 euro blijft betaal je geen btw en inklaringskosten (invoercalculator.nl).
Oké, ik wilde dat proefpakket bestellen, maar dan doe ik dat maar niet. Ik zie nu ook dat het materiaal waarvan de buitenkant gemaakt is PUL is en daar kunnen behoorlijk vervelende stoffen in zitten dus ik ga maar op zoek naar een luier waar zeker biologische PUL gebruikt is. Weet imand toevallig een luier waar alleen natuurlijke stoffen gebruikt zijn?
Bio katoenen vouwluiers met wolbroekjes of wolwikkels eroverheen. Of strikluiers met wolbroek of wolwikkel.
En deze? Hier hoeft toch geen overbroekje meer overheen? Iemand ervaring met deze luiers? Ekobebe.nl - Voordeelpakket Meegroeiluier Biologisch Katoen
Jawel, kijk maar naar de afbeelding en de tekst. Dat zijn 10 luiers met 1 overbroekje erbij. Geen ervaring mee. Ik ben ook nog wat zoekende. Heb nu itti bitti's, strikluiers, zelfgemaakte pocketluiers en een paar chineesjes. Ik heb net een bamboozle besteld, dus die komt hopelijk gauw binnen.
Of deze lijken me ook wel fijn, maar ook wen overbroekje. Die is gemaakt van filigraan, iemand enig idee welk materiaal dat is? Ik kan het op internet niet vinden... Ekobebe.nl - *Bio Katoenen Luiers totaalpakket *TENDY*
Ik ken degene die jij noemt niet, maar zou een opmerking hebben, een overbroekje is wel het handigste als deze te verstellen is dmv drukknoopjes of klittenband. Mijn baby is bijvoorbeeld erg smal en ik moet alle broekjes om zijn buik innemen. Een omhoogtrek broekje zou gaan afzakken. Dat lijkt me een risico.
Bedankt voor de tip. Na een hele avond te hebben gelezen kom ik toch weer uit op wat anders. Ik wil perse een luier waar geen weekmakers in zitten en ik kan niet goed vinden waar het buitenmateriaal van veel all in one luiers van gemaakt zijn. De buitenkant van rumparooz pocketluiers is gemaakt van biologisch afbreekbaar TPU. Het soort luier spreekt mij ook aan en ook de printjes vind ik leuk. Dus hier ga ik me maar wat verder in verdiepen.
De overbroekjes die ik daar zie zijn allemaal gemaakt van PUL en ik wil dat materiaal na er meer over gelezen te hebben perse niet. Ik heb nu een voorkeur voor rumparooz, hun overbroekjes zijn gemaakt van biologisch afbreekbaar TPU.