Dankjewel dames. Ik heb even bij pandababy gekeken, en ga er wat bestellen om te proberen, ben benieuwd. (Zag ook dat er zwemluiers zijn,gebruiken jullie die toevallig ook?) Ga ook even op mp kijken of daar nog wat te koop is . Wassen jullie trouwens met speciaal wasmiddel? Poeder of vloeibaar? En gebruiken jullie dan nog extra van die papiereninleggers? Ik gebruik ook geen billendoekjes meer want daar heeft mijn zoontje direct een geïrriteerd huidje van,alleen een washandje/doekje en lauw water. En ik lees dat kindjes die een katoenen luier gebruiken vaak eerder zindelijk zijn dan kindjes met een pamper, dat alleen al lijkt me een groot voordeel Is jullie ervaring ook zo?
Zwemluiers: ja, als ze iets langer in een maat blijven dan gebruik ik die ook. Vond dat weggooien zo zonde steeds, en ging vaak zwemmen met mijn zoontje. Overigens poepte die nooit in het water (dat maakt dat weggooien nog meer zonde) Waspoeder: best is om waspoeder te gebruiken (dus niet vloeibaar) zonder enzymen. Kan Neutral zijn, of bij de natuurwinkel. Je gebruikt HEEL WEINIG, echt een eetlepel er was ofzo. Het wasmiddel maakt dat de urine in de luiers gaat stinken. Hoe minder wasmiddel hoe beter. Nóóit wasverzachter, ook geen azijn. INleggers: bij mijn dochter niet, bij mijn zoontje wel. Die gaan bij alleen plas gewoon met de was mee voor een volgende ronde. Bij poep in het toilet of in de kliko. Is meteen de meeste rotzooi weg (helaas een flinke poeper en ook altijd wat ernaast) Billendoekjes doe ik ook wasbaar: ideaal die kunnen meteen met de lueir mee de was in. Mijn zoontje draagt pas 3 weken wasbaar maar gaf ineens veel beter aan als hij geplast had en is nu naaktzindelijk
Billendoekjes heb ik hier ook al op de geboortelijst gezet van cheeky wipes... Zien er nog eens fleurig uit met die kleurtjes! Vandaag een pakket bamboozles afhalen bij de post! Hoera! Heb daarnet ook nog een paar wolbroekjes en little joeys gekocht. echte newborn luiertjes! Ja deze mama is klaar om er in te vliegen hoor!
Jaa die zijn zo schattig, zag ik ook staan! Ik doe mee aan een luierreis binnekort *hoera* dus kan lekker veel testen en zal dan ook niet wat spammen. want inmiddels mogen er wel weer wat reviews bij haha. Verder hard opzoek naar luiers voor mijn dochter. Heb nu 5 chineesjes (komen er nog 5 aan), 2 Muksuts, 2 Easyfits en 1 Bambinex maar dat is niet genoeg als ik straks ga werken. Nu mijn Itti Bitti's de deur uit zijn (en mijn Muksuts binnekort ook te koop gaan, als ik vervanging heb) moet wel iedere dag wassen. Heb ik nu wel tijd voor, straks niet. Dus.. aan het rondkijken maar tja kan net nu niets vinden natuurlijk..
Ooh een luierreis! Fijn! De laatste plaats in een luierreis is op dit moment eind augustus ergens denk ik... Ng te vroeg voor mij jammer genoeg Naar wat ben je nog op zoek?
Inmiddels lekker geklikt. Onderweg zijn een pakket Bumgenius (ja toch..), Bamboozle strech, popolini popowrap M.. en ben nog bezig voor een of twee Flip overbroekjes (kan niet kiezen, drukknoopjes of velcro). Verder nog een probeerluiertje als ruil wellicht. Via D&V kun je je opgeven voor een luierreis van PandaBaby, ik heb me net aangemeld en ben ik augustus aan de beurt dus wellicht kun je dan je newbe luieren Zoek jij nog specifieks? En dan ook nog naar de ON beurs volgende week.. gaat helemaal fout haha Maar daar wil ik kijken voor oefenbroekjes voor zoonlief
Korte recensie: Ook getest bij mijn dochter, zonder de extra inlegger. Viel me eigenljk niets tegen. Ik met bij mijn dochter altijd extra boosten bij haar buikje ivm doorlekken en dat gat eigenijk vanzelf als je de luier om moet slaan. Als overbroekje heb ik een Chineesje gebruikt (zeg maar de ongevulde pocket) op de grootste stand. Was een enorm pakket natuurlijk (overbroekje in haar maat is onderweg) maar het hield mooi wel een goede plas en spuitbroek tegen. Toch wel fan vn deze eenvoudige luiers, voelt een beetje als een golf uit mijn geboortejaar. Niets mis mee, geen franje en daarmee gaat het ook niet snel stuk
Ik heb ons kleintje pas begin oktober... Als ik overtijd ga half oktober.... Er zullen dus eerst nog wat mensen moeten aanmelden voor de reis Oh ik had ook zo een flip 'gevraagd' maar toen waren de inleggers al weg Ik ben nog naar vanalles op zoekn, maar bovenal, niet te duur. Ze moeten een newborn passen, dus ga er ook geen tonnen geld aan gooien. Ze dragen het toch maar even.. Ondertussen in mijn (onderweg) gamma: 10 bamboozle +3 overbroekjes 1 itti bitti aio (ik heb die volgens mij zelfs van jou gekocht omdat er een andere niet door ging ) 1 groen wollen overbroekje 3 lil joeys 1 muksut Nog te betalen 2 lil joeys + 1 wollen overbroekje + 2 easyfits tots bots +2itti bitti tuto's + 1 bumgenius pocket + 1 imse vimse aio + 1 bambinex aio
Haha serieus, dat zou zo kunnen. Die is op de bus gegaan vrijdag gisteren Ik kan je nog een actiepic laten zien haha. Als ik had geweten dat jij het was.. verzendkosten waren trouwens toch rond de 4 euro. Leuke stash! Ik ga voor de flips zonder inleggers, die heb ik superveel inmiddels (ook wat zelf gemaakt, de Xenos heeft bamboe handdoeken van 100% bamboo en bij de zeeman heb je gewoon microvezelf schoonmaakdoekjes liggen.. -> niet geschikt voor huidcontact trouwens) als we een mooie afspraak kunnen maken. Ik heb nu: - 1x Bambinex, 3x Motherease, en 4x Bamboozle strech onderweg, en 2x Flexitots onderweg als luiers waar overbroekje over moet - 2x Bambooty (zoon), 1x Easyfit v2, 2x Easyfit v3, 2x Muksut (dochter) en 1x Babybeehinds (dochter) onderweg als AIO - 5x Alva, en 5x andere Chineesjes onderweg (gokje..) en 5x Bumgenius onderweg als pocket - Totswrap (zoon), Popowrap (dochter) onderweg en 2x Flip in onderhandeling als overbroekjes (1x velcro, 1x drukkers) Inleggers gekocht: 5x microvezel 3 lagen 5x microvezel 2 lagen 1x dikke katoenen inlegger Inleggers gemaakt: 3x 2 lagen bamboe en 2 lagen katoen 3x 2 lagen bamboe 2x microvezel (nou ja, is gewoon doekje ) Inleggers onderweg: 10x microvezel 3 lagen -> ze bevallen goed, lekker dun en snel droog) a 74 cent de stuk 10x bamboe inlegger (die drogen langzaam he.. ) a 1,10 de stuk Mijn Muksuts trouwens gestript en nu doen ze het super goed, blij dat ik ze nog niet weg heb gedaan. En ik moet bij mijn dochter gewoon op een specifieke manier boosten, daar zijn die dunne microvezel inleggers zo handig voor.
Dit staat echt idioot besef ik me.. maar ga straks weer 4 dagen werken en dan moet ik dus echt even vooruit kunnen. Voor de oppasoma's de pockets en AIO's (die leg ik dan klaar) en dan zelf tweedelig denk ik, misschien durf ik met die bamboozles de nacht nog wel aan. Dan g ik eerst nog zwichten voor een wolbroekje..
Ik vind het niet idioot! Eerder geweldig haha! Denk dat ik ook zo een verslaafde ga worden haha Ow dan toch de hoge verzendkost? Stond het apparaat bij de post misschien express 5 gram de hoogt in gezet ofzo ?
Haha het spande er al om. Ach nu komt hij zeker weten zonder problemen aan! Zoek je toevallig nog een overbroekje maat S? Ik heb nog een popowrap in de aanbieding haha Ja tikkie verslaafd wel ja.. Als het niet bevalt verkoop ik weer gewoon. Oorspronkelijk was het de bedoeling geld uit te sparen maar vraag me af of dat gaat lukken haha
Neen voorlopig geen overbroekjes meer nodig! Heb er 3 en dan nog 2 wolbroekjes en er komen er nog op de geboortelijst... Voorlopig dus overbroekjes genoeg aangezien we ook wat aio's hebben
Toekan, is dit niet iets? 'Welkom op de wereld' huurpakket - Luiertheek: luiers om te huren - Baby luiers, wasbare babyluiers - bumaround.nl