Hey allemaal! Mn vriend en ik hebben gister alvast rondgekeken voor een kinderwagen. Bij de Baby Dump was deze in de aanbieding: Transit Combi Grey | Transit + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump Het leek ons de ideale wagen voor een vrij zacht prijsje. Er zit vanalles bij. Maar is ie echt ideaal, of hebben jullie andere ervaringen?
ik wilde deze ook kopen maar kan niet zoveel info over terugvinden. Het lijkt me een nette prijs en ziet er goed uit ,voldoet ook aan onze wensen. Wat ik me afvraag is wanneer je na een tijdje de wandelwageninzet gebruikt of je je kindje goed kan vastzetten (want bij sommige wagens gaat dit alleen als je kindje wat groter is volgens mij) Via marktplaats kan je ook allerlei hippe wagens kopen van Bugaboo enzo (sommige mensen zweren hierbij maar ik ben er niet zo gevoelig voo). Zit hier dan echt veel verschil tussen?
nog nooit gezien deze wagen lijkt heel erg op de uitvoering van mutsaerts. vind het bij deze wagens wel jammer dat je kindje niet naar je toe gezet kan worden, en in het begin is dat toch echt leuk. In mijn omgeving hebben ook een paar mensen de mutsaerts, en ze vertelden me dat ze het jammer vonden dat het kindje alleen van je af gezet kon worden en dat hun kind wat in de zitting hing. lijkt een beetje op een zitzak. 2 vriendinnen hebben hem daarom ook verkocht en een wagen gekocht waar je kindje naar je toe kan kijken. Maarja dat is natuurlijk persoonlijk.
dit is de op volger van de mutseart zijden ze bij baby dump en deze kun je de wandelwagen inzet wel naar je toe doen heb hem toevallig zo gezien bij de babydump en het wandelwageninzet is iets beter als die van de mutseart
De tyransit is het nieuwste model van Mutsy. Deze komt in de plaats van de transporter van mutsy. Dus ik denk dat je nog weinig gebruikerservaringen zal krijgen. De transporter was een goede kinderwagen prijs/kwaliteit gezien en dit is echt een verbeterde versie met meer opties. Je kunt nu bijv het zitje naar je toe en van je af zetten. Zitting is makkelijker te verstellen en rechterop te zetten als heet vorige model.
Hé Hallo! Wij hebben ook interesse in deze KW. Is er al iemand die hier een ervaring kan/wil neer schrijven? Ik kan voor de rest op internet maar heel weinig vinden van deze KW...
wij hebben deze ook gekocht bij babydump, in de eindejaarsuitverkoop. nog geen ervaring en inderdaad op internet ook nog geen reviews, maar wagen lijkt heel stevig en prima kwaliteit voor deze prijs. bij ons ook erg belangrijk: hij past in de kofferbak van onze ford ka!
Als het qua kwaliteit gelijkwaardig is aan de transporter zou ik het meteen doen! Enige minpuntjes van die wagen waren namelijk de inzet, gebrek aan voetensteun en dat hij evt niet naar je toe kan.
Wij hebben vandaag deze ook gekocht. Het is een van de betere deals bij baby-dump inderdaad. De buggaboo's, joolz en andere merken zijn veel duurder en je krijgt er minder accesoires. De Transit voelt wel heel stevig aan, en het is compact en snel in te klappen.
Wij hebben hem vandaag ook gekocht. Een mooie aanbieding bij de babydump en je krijgt inderdaad heel veel spullen erbij. En het kindje kan naar je toe gezet worden of van je af dus dat is ook wel fijn. En gratis een maxi cosi erbij voor in de auto, maar die kan tevens ook op de wagen zelf zodat je alleen het onderstel hoeft mee te nemen als je weg gaat (die trouwens heel compact is)
Naast alle goodies vonden wij het ook heel fijn dat de transit zo compact op te vouwen is. Veel compacter dan een maxicosi, bugaboo, stokke en quinny. Er zijn natuurlijk wel nadelen. Ik vond bv het onhandig dat je niet kan zien of de rem op de voorwielen stond of niet. En je moet per voorwiel de rem uit of aanschakelen. Ook is het feit dat de wagen in ingeklapte stand door een rubber "klemmetje" bij elkaar wordt gehouden geeft niet veel vertrouwen. Dat klemmetje zag er heel breekbaar uit.
Wij hebben die ook gekocht. In de winkel met verschillende wagens gereden maar deze beviel het beste! Bij babydump zijn ze sowieso heel soepel. Mocht er iets misgaan met de zwangerschap,halen ze het gratis bij je thuis op. Zie je deze wagen elders goedkoper, krijg je het verschil terug.
Ook wij hebben deze gekocht! Inderdaad je kunt hem lekker klein inklappen, vind hem erg wendbaar , 4 wielen eronder vind ik ook erg fijn ! Nadelen vind dat er weinig ruime onder de kinderwagen zit, en vind de bak niet super groot! We gaan het in augustus mee maken wat we er van vinden !
wij denken er ook over om een transit te kopen, zijn er nog meer mensen met ervaring met deze wagen? Ik vraag me bijvoorbeeld af; hoe zijn de remmen, hoe is het zitgedeelte bij de wandelwagen en is de kinderwagenbak niet te klein? Ook het boodschappenmandje onder de wagen vind ik niet heel groot, wat zijn jullie ervaringen?
Wij hebben de transit ook besteld en hebben ook gevraagd naar de afmetingen van de bak. De verkoper gaf aan dat er wel grotere bakken zijn, maar dat dit max 7 cm scheelde. De verwachting is ook niet dat wij een reus van een kind gaan krijgen aangezien we zelf ook niet heel erg lang zijn, dus vraag ik me af hoe interessant het dan is. Vond het nadeel van de transit de handgreep, die van de Maxo cosy vond ik prettiger in de hand, maar dit scheelde ook ruim 400 euro, dus daar kom ik wel overheen