Ja het is al weer bijna 2 jr terug dat ik zwanger was van ons 1e kindje en nu is de 2e op komst. Maar welk product is er in de tussentijd op de markt gebracht wat ik nu bij de 2e echt niet mag missen of moet hebben??Ben benieuwd!!!!
De easybase/familyfix om de maxi cosi op te zetten in de auto! Ik vind dat echt zo ideaal, het was maxi cosi er in klikken en gaan, geweldig!
Past de easybase ook niet? Die bevestig je gewoon met de gordels... (je moet inderdaad wel wat ruimte over hebben tussen de voorstoel en achterbank)
Ik ben op sommige punten echt een vrek dus ik heb oude Hemahydrofielen aan elkaar genaaid. Die hadden vroegâh één ongezoomde kant, dus het is ene hele platte naad. Ik vind die Aden en Anais en Kipkep zo duur. Daar kun je zes gewone hydrofielen van kopen.
O ja, naast vrek ben ik ook "babydrager", dus een goede draagdoek of een SSC is onmisbaar voor mij. De BabyBjörn heb ik door deze aankoop aan de wilgen gehangen.
Ik zeg ook: Easybase ( Basis bevestig je met gordels en je zet zo je maxi cosi erin ) en manduca baby drager!
Toch even naar de easybase gekeken en ik verwarde het met de familifix. Maar de easybase is echt een uitkomst, dat is een mooi kado om aan mijn ouders te vragen.
Een neus uitzuiger van Otrivin! Hiermee krijg je echt al het snot uit hun neusje. Werkt zoveel beter als een neuspeertje!
Easybase hebben wij al. Hier komt er een Hoppediz draagdoek en Bondolino. Misschien een meerijdplankje voor op de wandelwagen maar vermoedt dat er veel gedragen wordt.
Heb een zoontje uit aug 2010 en heb voor mijn nieuwe spruit een draagzak aangeschaft, met klittenband echt ideaal. Ben even de naam kwijt...handig he! Verder weet ik alleen echt wat ik vooral niet nodig heb haha...Heb nu trouwens ook wel een boxmobiel die automaisch afspeelt ipv opwinden, werd er gek van telkens draaien.
O ja hier moet ook een nieuwe boxmobiel, ik denk ook maar zo'n automatische. Vindt die van Tiny Love leuk. En een nieuw speelkleed, dochter heeft de oude gesloopt toen ze er laatst mee wilde spelen. @consider, thnx voor de tip! Had die van Hema maar vond die waardeloos. Is een voetenzak in de maxicosi aan te raden? Had ik hier bij de oudste niet omdat de winter na 2 maand voorbij was . Passen ze rond een maand of 8 nog in de voetenzak? Of volstaat een dekentje ook prima?
Een MC voetenzak heb ik niet gekocht, veel te duur haha. En aangezien k de MC alleen gebruik waar hij eigenlijk voor bedoeld is (in de auto en niet als kinderwagen) vond ik dat ik dat geld beter kon besteden. Ik heb een doek speciaal voor een MC van de Hema. En als het koud is leggen we altijd nog een dekentje (heb meerdere wiegdekens ) over haar beentje heen. De tiny love muziekmobiel ga ik kopen mocht ik ooit nog een kindje krijgen. Ik vind hem geweldig en vind het zo jammer dat ik dat ding pas zag toen ik al een mobiel had gekocht. Een goede tip van andere dames hier boven vind ik een draagdoek!! Die dingen zouden eigenlijk op de standaard babyuitzetlijstjes moeten staan wat een uitvinding
Gewoon een fleecedekentje! Net zo makkelijk! Ik gebruikte soms zelfs gewoon mijn sjaal als ik het toch wat koud vond voor mijn dochter maar een dekentje vergeten was. Ging prima!
Babydragen is hip geworden en zeker een aanrader (hier een bondolino, een rekbare doek en een 7slings). Verder ga ik bij de volgende zéker een babyschommel/swing kopen om even mijn handen vrij te hebben voor de oudste. Ook hebben wij erg veel gebruik gemaakt van een drijfmatje voor in bad.
Hier een voetenzak voor de maxicosi gekocht en mijn dochter is nu ruim 9 maanden en past er de 'rest' van de winter nog prima in. Al is ze wel klein, dat scheeld wellicht . Ik had hem voor die 5 tientjes niet willen missen!!!