Ik heb nu al paar dagen flinke krampen soort menstruatie krampjes. Ene moment echt een half uur lang om de paar minuten, en dan weer 3 uur niks. Zijn dit nou Voorweeen of oefenweeen? Ik weet eerlijk gezegd niet eens het verschil
Same here en gister laten zien alles was pot dicht hier zijn het voorweeen of hoe ik het maar wou noemen.
Kan allebei. Hier hebben de krampen wel wat gedaan. Een week geleden bijna helemaal verstreken en 1 1/2 cm ontsluiting
Op zwangerschapsgym zeiden ze dat oefenweeen onder de douche weg gingen en echte weeën door zouden zetten. Drie keer raden wat ik deed toen het ging rommelen
Bij mij werd de pijn juist erger door het douchen, maar nu is de pijn alweer weg (pijn kwam vanmiddag direct na het douchen) Wat kan dat dat zijn geweest?
Mmmm das gek hihi.. Hier vannacht wakker paar keer van de menstruatiekrampen en ben gaan slapen met de gedachte als het wat is wordt ik er wel wakker van. Nu ook weer menstruatiekrampen.. hoop dat het wat doet moet dinsdag weer op controle.