ma vervolgens curretage

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by BabyD, Oct 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabyD

BabyD Fanatiek lid

Jun 30, 2010
    1,289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben woensdag gecurreteert met complicatie dat de baarmoeder geperforeerd is. Nu durfden ze met camera ook niet verder te gaan omdat ook toen de buis meteen in mijn lichaam verdween. Ze zagen nog iets zitten, de vruchtzak is er uit gekomen maar wat er nog zat weten ze niet. Kon zwangerschapsresten zijn of iets anders. Mijn vraag is mocht het iets kleins zijn is het er dan ook met iets als primolut weg te krijgen?

Mijn lichaam reageert niet op cytotec... Hoop heel erg dat ik schoon ben maar zie het somber in omdat ik amper heb gebloed na de curretage.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi BabyD,

wat een pech zeg. Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat Primolut een zwangerschapsrest altijd weg krijgt. Lijkt me bijna niet, want dan zouden er niet zoveel curettages meer hoeven te worden gedaan. Goede vraag voor de gyn. Sterkte.

Groeten Brigitte

3. BabyD

BabyD Fanatiek lid

Jun 30, 2010
    1,289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reactie.
    Mijn eigen gyn zei dat het niet beschreven stond dat het de vruchtzak was wat er uit was. Ook zag ik dat het nu allemaal door de baarmoeder heen lag dus die vraag voor primolut was ook gelijk uit mijn hoofd: echt weer curretage nodig.. Volgens mij hebben ze er echt heel weinig uit gekregen omdat er dus nog heel veel zit. Volgende week nogmaals curretage en hoop maar dat het nu mee zit....

Share This Page