Ooh ik heb ontzettende maagpijn, trekt heel mijn buik rond tot azn mijn rug... Lig nu in bad en hopelijk zakt het weer af. Wat mag je nemen?
Je mag gewoon paracetamol nemen toch? Of is dat juist niet handig met maagklachten? Hou het even in de gaten. Heb er zelf ook last van gehad. En had een blaasontsteking verder geen symptomen gehad. Alleen harde, pijnlijke buiken en last van m'n maag. Sterkte!!
Ik heb het sinds een week. Nu heb ik altijd een gevoelige maag gehad (heb zelf ook reflux) maar damn, doet zeer zeg! Ik gok dat je paracetamol mag. Dat is niet triggerend of schadelijk voor de maag wordt mij altijd gezegd.
Paracetamol als pijnstiller, maar ook rennies, gaviscon of regla ph tegen maagzuur. Daar kan de pijn ook vandaan komen.
Ik ben gisteren bij de huisartsenpost geweest ivm maagpijn (door braken). Ik heb omeprazol gehad en emesafene. Succes!
Echt maagkrampen kan heel vevelend zijn. Kamillethee heeft bij mij wel goed geholpen en kleine beetjes eten. Ik zou het eerst proberen met rennies. Als dit niet helpt zou ik je huisarts bellen. Bij mij helpt uiteindelijk alleen een maagbeschermer (deze heb ik nu gelukkig op chronische basis). De omeprazol mag je slikken in de zwangerschap.