juist geen seks meer??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zonne bloem, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    ik wil toch ff kijken of ik niet raar ben.... :D

ik heb normaal altijd al periodes gehad dat mijn zin wat minder was
    en begin zwangerschap was het natuurlijk ook ff niks...
    en je hoort vaak dat in het 2e deel van de zwangerschap de zin vaak meer word...

maarre.... waar istie bij mij heen gevlogen dan???

en dan naast het feit dat ik niet echt zin heb, als ik het dan zomaar (eens in de 4 week ofzo) wel heb..... dan vind ik de echte seks zeg maar nog best eng....
    laatst hadden mn man en ik het erover, ik vind het gewoon een beetje "vreemd' omschreef ik hem.. je voelt zo dingetje wiebelen in je buik en tsja gek idee.....

hij neemt t me niet kwalijk en vind t niet erg hoor! maar k zit er wel n beetje mee en ben wel benieuwd of er meerdere zijn die dit hebben
    en hoe we dit evt een beetje kunnen fiksen ofzo? :D

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier verschilde de libido echt per zwangerschap.....
    Eerste was het heel hoog...
    tweede super laag.... en derde en nu gemiddeld....
    Dus die boekjes... tja... daar voldoe ik iig niet aan

en soms is de zin er wel, maar de energie dr niet....
    *kwestie, wil wel, maar kan niet*

op zich vind ik de sex niet eng.... maar de kleine heeft soms idd een "timing" dat ik zoiets heb van: "uhhh schat, mn zin is weg"....
    krijg dan beetje t idee dat je sex hebt, waar je kind bij is... en even aan je "arm trekt" voor aandacht.... "maaaaaaammmmm"....

Oplossing... Nee heb ik niet...
    vind het "leuke" er tijdens zwangerschappen toch wel vanaf gaan....
    *nee schat, niet aan mn borsten komen die doen zeer*
    *auw, schat, nee... het is opgezet daar*
    *beetje naar links... naar rechts*
    *nee dit standje lukt niet meer (met BI en buik)*....

en verder voel ik me niet aantrekkelijk...is het bejaardensex... klaarkomen is er (voor mij) ook niet meer bij want dan is de "napret" te groot.... dus tja...;)

enige oplossing die ik kan bedenken hier, is straks bevallen, zonder veel schade... hopelijk mn lijf weer snel terug... en dan vol gas er tegenaan.... (al blijven die borsten met bv nog wel even een probleem :D)

3. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    hahahaha ja je voelt je zo niet sexy he
    mijn man vind me juist suer sexy, ja maar je bent zo mooi met je buik nu!

en idd zo onhandig
    auw dat doet zeer
    nee do dat maar niet
    zo? onee lukt niet... zo? neeeeeee past niet....

pffffffff

ja en dan maar hopen idd dat je met bevallen niet teveel schade krijgt ja :| had ik nog niet eens over nagedacht.... maar na bevallen kan t ook ff niet natuurlijk (ja tis mn 1e dus kep aa veel kanten geeeen idee haha)

4. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Hier ook weinig zin in sex.
    Maar ja, hoeft ook niet meer, de daad is toch al geklaard??:D

Nee, gekkeheid, Maar idd met BI en de vermoeidheid dat komt kijken bij zw is de zin bij mij ook ver te zoeken. Of ik wil wel maar ben dan toch te moe en ontzie ik het.
    Gelukkig heeft mijn man er ook geen probleem mee. Hij vind het zelfs een beetje eng omdat de baby laag ligt.

Ach, na de bevalling komt het weer helemaal goed (ga ik vanuit)
    Tot die tijd kroelen we graag of lig ik heerlijk tegen hem aan tv te kijken (lees: snurken:D)

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier ook geen pretpakket hoor in deze zwangerschap..
    En al helemaal niet de laatse weken..
    Tip; Verwen elkaar op andere manieren, knuffel en kroel wel gewoon lekker en zolang je er beide geen probleem mee hebt is het toch oke? Mijn man is gelukkig het type dat het alleen leuk en lekker vind als ik dat ook vind en heeft ook geen 1 keer gemopperd dat t op laag vuur staat.. (ik voelde me daarintegen juist een soort van schuldig..) Komt na de bevalling wel weer goed, ik kan niet wachten iig tot ik weer een mooi setje kan kopen en me ook sexy voel..(hoop dat mn blubberbuik dan geen roet in het eten gooit haha)

6. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0

ja het kroelen enzo gebeurd hier ook wel
    alleen hij is zo van " ja maar ik vind t zo fijn om ook jou genot te geven'

ja zit wat in... maarja als ik daar geen behoefte aan heb haha, dat snapt ij dan ook wel
    ben blij dat ik niet ehh raaar ben zeg maar:D

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier mogen we tijdens de zwangerschappen helaas geen sex hebben maar goed behoefte is er ook niet zo.
    Soms wel heel sterk maar dat gaat wel weer over.
    Na de bevalling kan het weer ;)

8. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahahaha.... leest hij "candlelights?".....

Nee, genot geven hoeft hier niet.... heb ik echt zo'n buikpijn na dr hand....

Man vindt buik ook sexy hoor... en is daardoor wel meer kroelerig (?) soms te.... ;)
    Sta ik te koken, moet hij me weer van "achteren" aanvallen... ;)

@sexy lingerie
    tja vind ik in combinatie met de bv ook weer niet zo'n succes... ben benieuwd of ik uberhaupt wat "overhoud"... :(
    nouja anders kopen we maar een paar....

9. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    zie ik je banner opeens op een heel andere manier.....
    Dat is niet alleen aftellen naar de bevalling.... :D

ff serieus:
    Wel rot, maar gezien je tekst onder banner, daarmee te maken ? :(

10. Mamma2012

Mamma2012 Actief lid

13 nov 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, je bent niet raar hoor. Hier is het ook niet echt heftig te noemen :)

Het doet ook een beetje pijn in het begin. Waarschijnlijk omdat ik niet volledig kan ontspannen. Iedere keer lijkt wel op mijn ontmaagding haha! Maar vriend heeft zich erbij neergelegd. We hebben zeker nog wel seks, maar gewoon weinig vergeleken met voor de zwangerschap. Ik verwen hem wel geregeld, dat moet ook want anders staat ie op knappen haha! En dat doe ik graag. Hij wil het ook terug doen, maar zelfs dat hoeft van mij niet per se. Af en toe is prima. Ik vind het belangrijk om samen intiem te blijven. En achteraf is het dan altijd weer fijn geweest :)

Ik zou me er niet druk om maken. Het komt vanzelf wel weer goed! Maar blijf hem wel genoeg aandacht geven. De man heeft het ook wat moeilijker tijdens een zwangerschap (heel klein beetje hoor, uiteindelijk doen wij, vrouwen, natuurlijk vrijwel alles :p)

11. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik ook, helaas. Mijn man denkt dat ik de enige zwangere vrouw op aarde ben die minder (lees: geen) zin heeft. Ik heb er gewoon de energie niet voor, en mijn borsten zijn inderdaad zo gevoelig, en ik heb er gewoon geen behoefte aan.
    Hopelijk verbetert het na de bevalling.

12. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Nou ik heb absoluut niet meer zin in seks als ik zwanger ben hoor! Normaal hou ik er wel van, maar als ik zwanger ben wordt ik echt soort van 'onzijdig'...:) Heb dan totaal geen behoefte meer aan aanraking, heb echt genoeg aan mezelf. Soms heb ik wel zin, maar dan weet ik gewoon niet zo goed meer hoe ik dat nou om moet zetten in daden! Zo gek, mn vorige zwangerschap had ik dat net zo. En een week na de bevalling stond ik weer als vanouds te stuiteren. (hebben wel nog even gewacht toen hoor, maar goed ;)) Het komt dus weer goed, dat scheelt.

13. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Nee, je bent niet de enige! Echt niet! Ik heb er ook best wel moeite mee af en toe. Soms ineens een bevlieging "jaaaah nu heb ik zin!!!" maar over het algemeen ligt mijn libido ver beneden het nulpunt. Niet omdat ik bang ben om de baby te beschadigen ofzo, die ligt zo hoog dat dat echt onmogelijk is, maar het is gewoon zo niet-handig... Buik zit in alle mogelijke standjes in de weg. Buik tegen buik aan kletsen is niet gezellig en voelt ook nog eens vervelend. Daarnaast is het gevoel "vanbinnen" anders, door de doorbloeding ofzo? Het is gevoeliger en soms zelfs pijnlijk. Helpt ook niet.. Vriend vindt het ook verschrikkelijk als het bij mij ineens pijn doet, hij voelt zich dan zo schuldig dat hij het liefst helemaal geen sex meer heeft tot de baby geboren is. Dat gaat mij dan wel weer te ver, ik wil niet helemaal veranderen in een ijskonijn. Gooi zo af en toe de knop even om en heb er dan ook zeker wel plezier in. Probeer maar een sport te maken van het vinden van standjes die nog wel lukken zonder dat mijn buik in de weg zit of het te gevoelig wordt. En dat valt niet mee, tot nu toe maar 1 standje kunnen vinden. Lekker afwisselend...

En ik moet nog 3 maanden! Hellup!:D gelukkig hier ook een hele lieve vriend die er niet moeilijk over doet.

14. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    wat zijn jullie raar!!!!!!!

haha nee grapje wou hier voorheen bijna elke dag wel.. maar nu.. liever niet!! en als ik zin heb en we seks hebben heb ik weer het probleem dat mn vriend vrij groot geschapen is dus ik voel hem tegen mn bm aanduwen.. heel vervelend gevoel.. welk standje we ook proberen voel mn bm omhoog geduwd worden..

kan het niet anders omschrijven XD

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hier ook minder sex sinds de zwangerschap
    vooral omdat ik vaak na mijn hoogtepunt zeg maar vaak erge pijn aan me buik hou en me vriend dan nog niet klaar is
    en ik vaak zin heb en me vriend niet en anders om
    nu verwen ik me vriend gewoon wat vaker en dat vind hij ook goed

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    nou ik dacht soms ook mijn libido ergens te zijn vergeten.... ergens in een oude doos hebben laten staan ofzo? tot week 25 was t ong 1x per weerk en sinds toen 1x in 2 weken

Vind t nu echt niet zo lekker als eerst.

Merk dat vriendlief de laatste tijd op zoek is haha denk dat die bang is dat 'de laatste x' al geweest is

Nou zal m vanavond weer ff opzoeken ;)

Deel Deze Pagina