Ik weet niet of iemand van jullie mij kan helpen maar ik heb het zooooo warm. Ik ben altijd een koukleum geweest. (Ruim 20 graden en ik zat nog lekker in een dikke trui) Maar nu? Is dit vanwege de zwangerschap? Ik kan ook niet lekker zweten dus de warmte blijft zitten. Ik zit nu met een laptop opgesloten in de wc..... (iets koeler) Wie heeft de tip om af te koelen?
hoi! met je voeten in een "koud"waterbadje helpt wel! polsen nat houden zou ook nog kunnen maar constant is beetje moeilijk misschien! enne op ijsklontjes zuigen succes! groetjes
met je voeten in een koud voetenbad. tis algemeen bekend als je voeten koud zijn de rest van je lijf ook koud is verder gheen ijskoude drankjes drinken, dan moet je lijf harder werken om het op lichaamstemperatuur te krijgen. met als gevolg dat je het nog warmer krijgt. je kunt het beste een warme douche nemen, dan lekker gaan zitten met je voeten in een koud badje. als drinken het beste wwater op kamertemperatuur sterkte ermee! overigens heb ik er opok last van, zooo warm zo min mogelijk bewegen