Ik heb vanavond mijn eerste echo. Ik ben ongeveer 11 weken. Nu vroeg ik me af of je zelf een CD rom of DVD mee moet/mag nemen zodat ze iets erop kunnen branden. Of krijg je alleen fotootjes mee en mag je zelf geen opnamen maken.
hoi met een pretecho is dat idd wel zo maar met een gewone echo in zkh of bij vk krijg je d8 ik alleen foto's mee naar huis....anders moet je ffe bellen voor de zekerheid.straks is er bij jullie wel die mogelijkheid zou toch sonde zijn..
Mij hebben ze toen gezegt dat ik een videoband moest meenemen, zij namen toen de echo op. Dus kreeg video-opname en foto's
Achteraf bleek dat wij ook filmen mochten (dus fotograferen mag dan ook neem ik aan). Maar nu weten wij t wel voor de 20 weken echo, nemen we m wél mee!
We hebben ons fototoestel ook meegenomen naar de 1e echo (met 6 weken en 5 dagen) Maar je zag echt weinig, maar wij waren natuurlijk ook nog niet zo ver. Ik kreeg ook een printje mee van de echo.
bij ons werd van te voren aan gegeven dat we een videoband mee moesten nemen, en werd de cho op video gezet, we kregen ook nog een foto.