Hallo allemaal, Ik heb even een vraag. Ik zit met een mogelijke hernia (morgen MRI en verdere onderzoeken en gelijk uitslag) en we willen graag een 3e kindje. Heeft iemand er ervaring mee met een zwangerschap en hernia? De chiropractor heeft al wel gezegd dat een hernia reageert op vocht en dan erger kan worden en aangezien ik bij beide zwangerschap erg veel vocht heb vastgehouden (25 en 30 kilo erbij nu alles weer kwijt) ben ik er toch een beetje bang voor. We hebben 2 jonge kindjes dus je moet wel door. Ben heel benieuwd of er iemand is die hier ervaring mee heeft.
Hallo! Ben je al zwanger van je 3e of ga je er voor?? Want als je een hernia hebt neem ik aan dat je geopereerd moet worden?? Denk ook dat als ik lees dat je zoveel bent aangekomen tijdens je zwangerschappen dat ook nog eens een hele belasting is op je rug en zeker als je een hernia hebt!! Heb er verder zelf geen ervaringen mee, maar wel vaak in mijn omgeving mee gemaakt en die hebben allemaal een operatie moeten ondergaan..
Zit nu rond de vruchtbare periode of net gehad. Opereren doen ze niet zo heel gauw meer. Wilde niet deze keer overslaan met klussen dus de kans is er dat het wel zo is, maar heb vorige maand een mk gehad dus de kans is ook groot dat het nog niet zo is. Al waren er al wel wee eitje op de controle echo