Hallo, 10 maanden geleden ben ik bevallen, ik geef nog borstvoeding en had al die tijd geen cyclus. Nu 2 dagen terug wat licht, bruin bloedverlies. Zou dit nu mijn menstruatie geweest zijn? het was (tot nu toe) heel licht en duurde 1-2 dagen ik maak me een beetje zorgen omdat ik rond die tijd onbeschermde seks heb gehad met mijn man, dat hebben we al die tijd niet onbeschermd gedaan maar nu dachten we dat ik toch niet vruchtbaar was ivm de menstruatie. achteraf hoor ik dat je ook tijdens of na je ovulatie wat bloedverlies kan hebben, klopt dit? als ik net ná het bloedverlies heb gevreeën, zou het in dat geval ook ná de eisprong zijn geweest? hopelijk begrijpt u mijn ietwat chaotische vraag en kunt u me wat meer duidelijkheid geven alvast bedankt!
Hallo, Als je borstvoeding geeft kan je menstruatie minder zijn dan normaal, dus het bloedverlies kan een menstruatie zijn geweest maar kan ook van de eisprong komen, dat kan ik zo ook niet zeggen. Wacht af wat de rest van je cyclus doet en anders test voor de zekerheid over 2 wkn. Groetjes Ineke