Blijft dit voor altíjd gevoelig of word t op den duur minder

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Jucade, Sep 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zucht.. Ongeveer 10 weken na de geboorte van Justin was ik wel weer s toe aan sex (en mn man ook natuurlijk), maar we moesten toen stoppen omdat de binnenkant waar ik gehecht was geweest, gewoonweg te pijnlijk was. Na bezoek bij de gynae om t spiraal te laten plaatsen (zo'n 2 weken daarna), zag het nog steeds geïrriteert en zij zei dat we 't' gewoon heel voorzichtig moesten gaan doen met glijmiddel ed.. Omdat ik aldoor vloeide door t spiraal hebben we gewoonweg al n tijd geen sex gehad tot gisteren.. We probeerden het weer, rustig aan de tijd er voor nemend en warempel t ging.. maar was niet prettig, net niet pijnlijk te noemen op diezelfde plek! Mijn vraag is, gaat dit ooit wel weg of blijft dit n gevoelige plek? Of kan er anders iets aan gedaan worden? Want zo doorgaan willen we niet!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Patrouschka,

vervelend ja zo'n plek. Het zou kunen dat er nog een onopgelost hechtinkje zit. Dit lost meestal op binnen 2-8 weken na de geboorte maar soms zit het langer. Wat ik je wil adviseren is met babyolie dagelijks die plek te masseren en een evt knoopje zo los te woelen. Vaak zie je dan dat na een aantal dagen de plek minder pijnlijk is. Of laat je masseren, dat is meteen goed voor je liefdesleven! Als het daarna niet over gaat (geef het een paar weken) kun je nog eens bij de huisarts te raden gaan en het nog eens laten bekijken.

Groetjes Brigitte

3. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik was hier ook idd voor naar de ha geweest, en deze zei dat ik er ook sudocreme op kon smeren?

Share This Page