Na het eten steken in maag

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Anna12790, 19 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna12790

Anna12790 Lid

15 jun 2015
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voordat ik zwanger was had ik ook wel eens last van steken in mijn maag. Dit had ik voornamelijk wanneer ik weinig had gegeten en dan ineens veel binnen kreeg.
    Nu ik zwanger ben heb ik bijna iedere avond, na het warme eten, erg last van steken in mijn maag. Mijn hele maag voelt dan opgezet en erg pijnlijk. Ook mijn darmen lijken wat in de war te zijn maar vooral de steken in mijn maag doen erg pijn. Toch eet ik nu ik zwanger ben de hele dag wel door. Ik eet voornamelijk kleine porties en licht eten. Het is dus niet zo dat mijn maag leeg is op het moment dat ik warm eet...

Is er iemand die dit herkent? Zou ik hiermee even naar de huisarts of verloskundige moeten bellen?

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Het klinkt mij als galstenen. Ik heb er ook. Vooral bij heel vet eten heb ik buikpijn na het eten. Maar wil m'n galblaas nog niet laten verwijderen. Lijkt wel of ik er nu ik zwanger ben iets meer last van heb.

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Kan trouwens geen kwaad er naar te laten kijken. Maar verwacht dat ze toch weinig kunnen doen omdat je zwanger bent. Je kan wel je eetpatroon aanpassen.

4. Anna12790

Anna12790 Lid

15 jun 2015
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er idd ook meer last van nu ik zwanger ben. Wist jij dat je dat had voordat je zwanger werd? Ik herken het inderdaad wel dat wanneer ik vetter eet er ook meer last van heb.
    Hoe heb jij je eetpatroon aangepast?

Deel Deze Pagina