Bruin verlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Liz24, 18 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz24

Liz24 Lid

18 dec 2007
    14
    0
    0
    Hallo,

Ik gebruik nu een paar maanden puregon/pregnyl.
    Nu zou ik vandaag weer ongesteld moeten worden, maar heb sinds 2 dg bruinverlies. Nu denk ik weer ongesteld te moeten worden, maar heb normaal meteen rood bloedverlies. OMdat ik zelf twijfelde heb ik vanochtend maar een testje gedaan en deze is onwijs posititief. Nu is mij vraag of ik wel of niet zwanger kan zijn of een miskraam heb gehad. Ik moet morgen eigenlijk weer gebinnen met Puregon als het weer een menstruatie is dus weet nu even niet meer wat ik nu wel of niet moet doen........(wil het liefst ook geen maand afwachten, zijn al zo lang bezig, met een miskraam in okt 08, maar die was heel anders met 9w.)

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi liz,

Bruin verlies wijst niet op een miskraam. Je test is positief!!. Ik zou morgen niet starten met de pregnyl.

Groetjes imke

3. Liz24

Liz24 Lid

18 dec 2007
    14
    0
    0
    Hallo,

Bedankt nog voor je antwoord. Ik heb afgelopen maandag naar het ziekenhuis gebeld en heb de eerste echo gepland op Ma 10 aug. Ik heb na mijn vorige berichtje twee dagen geen bruin verlies meer gehad, maar sinds maandag heb ik iedere dag (meestal s ochtends en dan s avonds is het weer helemaal weg) dat ik bij het afvegen wat lichtbruin, soms een donker streepje verlies heb. Over de hele dag zit er dan meestal een streepje of druppeltje lichtbruin in mijn onderbroek, absoluut geen rood bloed, maar dat is dus nu na de innesteling waarschijnlijk alweer 5 dg zo, heb gisteren nog maar even getest en was gelukkig nog steeds positief. Kan dit nog steeds van de innesteling zijn? Maak me iedere keer weer ongerust als ik naar de wc ga, ben dan zo bang dat het ineens omzet naar bloed. Heb wel (vooral s avonds wat pijnlijke borsten en over de dag zo hier en daar een paar steekjes in mijn lies of buik, overal weer op verschillende plaatsen). Kan je me iets gerust stellen? Nog 2 weken wachten op de echo is op deze mannier erggggg lang.:(

Deel Deze Pagina