Hoi meiden, heb net het spel op mijn DS gezet en kom al niet verder dan de 1e oefening Weten jullie hoeveel punten (flow) je moet halen om bij de volgende oefening te komen? soms speel je heel slecht en krijg je bijna evenveel punten als wanneer je redelijk goed speelt....snap er niets van groetjes
Hoi, Wij hebben het spel ook....je bedoelt de level met die schroefjes en moertjes? Als je een level 3x heb gedaan achter elkaar en het lukt niet kan je hem overslaan hoor.Je kan dan naar het cafe en er word daar gevraagd of je hem wilt overslaan. Als je ja zegt kan je met de volgende level door gaan. http://www.pauze.nl/artikel/4032 Mijn lievelings level....de zangers...hahaha... Together now...Whaaaaaaaaaaaaaaaaa !!! Succes ermee!
Hoi hoi, mijn collegaatje heeft het level net gehaald en toen kwam het cafe knopje pas naar voren. Nu gaan we zo verder met het zingen hahahha
lievelingsmap? o ik heb gekozen voor mom.... zitten er allemaal andere spelletjes in dan? bij het personage wat je kiest? heb t duidelijk nog niet helemaal bekeken....ik zat t straks eens gaan bekijken dan. is ook zo ondankbaar, mijn mannetje heeft t meteen voor mij erop gezet toen ik t vroeg. Ik kwam niet verder en heb t daarna niet meer aangekeken....
Er zitten echt leuke levels/spelletjes tussen.Sommige zijn best moeilijk maar als het dus echt niet lukt kan je de level na een paar keer proberen overslaan en ga je verder naar een volgend level/spelletje. Mijn dochters(tieners) hebben alles al helemaal uitgespeeld en bijna niet overgeslagen.Dat kan ik niet maar ik doe mijn best.Lijk af en toe echt a-motorisch ...hahaha!!!
Pffff ben er gister avond mee bezig gegaan en ben pas om 0.50u gaan slapen...oeps hoezo verslavend...hahaha Nu ik verder ben gekomen dan dat eerste spelletje met die stomme schroeven vind ik het wel leuk. Dat samen zingen is idd wel heeeel grappig. Maar waar ik echt mee in een deuk lag, was de eerste keer die remix spelen...o ik dacht dat ik gek werd! Zo snel alles...poe hee daar ben ik niet zo goed in hoor. Heb ook stiekum wel wat overgeslagen als ik echt niet verder kwam na zo'n tien keer geprobeerd te hebben hahaha. Maaruh vraagje...hoe kom ik aan medailes? Ik heb er nog geen een....