's nachts opeens even heel hard huilen???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sunnyke, 17 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi,

we hebben al een paar keer meegemaakt dat ons zoontje 's nachts opeens uit het niets het op een gillen zet (hij is nu 3 maanden). Ik schrik me dan bijna dood en vlieg dan het bed uit om te gaan kijken wat er is (hij slaapt wel nog bij ons op de kamer). Als ik hem eventjes troost, is het ook zo over en slaapt hij weer verder. Nu vroeg ik me af wat dit kan betekenen? Kunnen baby's van die leeftijd bijvoorbeeld al dromen en dus een nachtmerrie hebben? Of kan het zijn dat hij reflux heeft en er opeens melk in zijn slokdarmpje omhoog komt en dat dit erg brandt???
    Het is een akelige gil hoor, het lijkt dan net alsof hij pijn heeft of heel erg is geschrokken...

Ben benieuwd of sommigen dit ook herkennen en weten wat het zou kunnen betekenen!

Sunnyke

2. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Is hij toevallig net geeent? ik zie dat hij 3 maandjes is.Mijn Zoontje deed dat na dé vaccinaties ook .Misschien iets anders indrukwekkends meegemaakt?

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Dit doet de mijne ook. Alleen hoef ik niet te troosten want hij slaapt gelijk door.

4. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    mijn baby doet dit ook. Volgens mij komt het bij hem omdat hij dan in 1 keer een krampje heeft. Ik schrik me ook helemaal rot. Hij schreeuwt echt heel hard en valt daarna binnen een paar seconden weer in slaap. Als ik dan aan zn buikje voel borrelt het vaak wat, krampjes denk ik dus.

5. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Krampjes zou kunnen of misschien heeft je zoontje overdag teveel indrukken gehad.

Deel Deze Pagina