Iris moet morgen weer naar cb dan is ze al weer 11 maand en krijgt ze weer haar inentingen nu loopt ze dus al een poosje vanaf 9.5 maand ongeveer maar nu heb ik dus ergens gelezen dat ze kindjes die kunnen lopen niet meer inenten in de beentjes maar in de armpjes weet iemand dat ?
Tijmen kreeg alle prikjes in de benen en bij de laatste prikjes voor BMR en MenC in de beide armen. Dat zal te maken hebben met de soort inentingen. Ik heb nog niet eerder gehoord dat zodra je kindje kan lopen, prikjes niet in de benen mogen. Maar goed, Tijmen liep met ongeveer13,5 maand en had dus de prikjes daaropvolgend in de armen.
Kaye die kreeg met 11 maanden gewoon in zijn beentjes. En afgelopen dinsdag met 14 maanden 1 in zijn arm en 1 in zijn beentje. En kaye kan nu al 2 maanden lopen. Dus geen idee waarom ze dat doen. Ik weet wel dat kaye in zijn been erger vond zijn in zijn armpje! In zijn arm huilde hij helemaal niet en kwam ook niet eens bloed. En in zijn beentje wel!
iris heeft net de 11 maanden prikjes gehad in de benen gelukkig geen last van verder met 14 maanden krijgt ze 1tje in been en 1 tje in arm groetjes yvonne