Ria Brieffies (Dolly Dots) overleden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamaKitty, 21 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    AMSTERDAM - Dolly Dot Ria Brieffies is maandagavond in haar woonplaats Westerland (noord-Holland) overleden. Dat maakte het management van de succesvolle meidengroep uit de jaren tachtig dinsdag bekend.

Eind 2008 werd bekend dat de 51-jarige Brieffies ongeneeslijk ziek was. De zangeres leed aan longkanker.
    De Dolly Dots (Ria, Chela, Patty, Angela, Anita en Esther) beleefden hun hoogtepunt als meidengroep in de jaren tachtig. Hun grootste hit was Love Me Just a Little Bit More.
    De Dots maakten in 2007 een comeback. In mei dat jaar stonden de dames drie dagen in een bomvol Ahoy. In 2008 trokken de Dots langs verscheidene concertzalen met hun Goodbye For Now Tour.

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja ik las het net :(
    Echt erg zeg, ik wist ook niet dat het al zo slecht met haar ging.

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wat jong nog zeg :(

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja echt veel te jong :(

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    En weer iemand verloren van die vreselijke ziekte :(

6. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ik vond haar de beste zangeres van de Dolly Dots.

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ja echt vreselijk! Zat vanmorgen toevallig net een prive van vorige week ofzo te lezen waar ze in stond toen ze lekker met man en de kinderen op vakantie was. Terwijl ik het zat te lezen kwam het op de radio. Was echt raar, heb het stuk ook niet meer af gelezen!

Veel te jong nog!

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    ik wist ook niet dat t al zo slecht met dr ging, ik dacht dat t wat de betere kant op ging.

Mn moeder schrikt vooral van dit soort nieuws, zij denkt elke keer dat zij de volgende is :(

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Verschrikkelijk als je zo jong moet overlijden. Ook vooral voor haar man en kinderen etc.

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja erg triest dat ze overleden is. Veel te jong, ze had nog wel dubbel zo oud kunnen worden op die leeftijd.

Erg voor de kinderen om zonder moeder verder te moeten en voor de man zonder partner.

11. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Och....en ik heb maandag nog foto's van haar uit zitten printen bij een verstandelijk beperkte client. Vrijdag zie ik haar weer, die zal er wel kapot van zijn :( (ze is echt een mega Dolly Dots fan).

Deel Deze Pagina