Als ze hier net zo mee om gaan als met afspraken met clienten dan hoor je nooit niks meer! Ik moet nog steeds terug gebeld worden van 6 jaar terug om een nieuwe afspraak te krijgen voor de rouwverwerking van mijn zoontje over zijn vader. Zij hebben de afspraak afgezegd ivm studie van de "hulp"verlener en zouden een nieuwe afspraak met mij maken (vertelde ze me in een brief). Na 5 x zelf opgebeld te hebben om die nieuwe afspraak omdat zij maar niet belden heb ik het maar laten zitten. De hulp was VER beneden peil ( 2 x p maand n uurtje voor een 5 jarig kind met pdd-nos....kind is al vergeten wie je bent bij iedere volgende afspraak dus van vertrouwen kan geen sprake zijn...schiet lekker op!) en afspraken maken lukte duidelijk niet (werd steeds verteld dat mevrouw er niet was maar ze het zouden door spelen naar haar en dan zou zij me wel weer terug bellen....niet dus!). Overigens ging het met mn zoontje al stukke beter hoor! Niet dat ik hem met zn probleem heb laten zitten...laat dat even voorop staan!
ik zou naar een rechtswinkel gaan, 1ste keer is gratis en daarna moet je betalen (geloof 15 euro voor een brief, erg weinig in iedergeval)
Dat klopt wel, dat die kosten ontzettend hoog zijn. Ik heb vorig jaar 2 dagen in het ziekenhuis gelegen ivm astma, en de rekening bedroeg 3000 euro...