hallo ook ik ban bevallen van Rianne Francisca Amber. ze is geboren op 24-06-2009 om 3.35 uur ziekenhuis in meppel. ze is 2 en een halve week te vroeg geboren maar doet het fantastisch we mochten ook gelijk s'ochtens naar huis. ze heeft een mooie bos haar. haar broertjes en vader en ik natuurlijk zijn super trots!!! groetjes marielle wolgen
gefeliciteerd hoe is het personeel in meppel? is het ziekenhuis je goed bevallen? (leuke woordspeling)
Gefeliciteerd met jullie dochter! Ook ik ben wel benieuwd naar je ervaringen met Meppel, daar dat voor mij ook het dichts bijzijnde ziekenhuis is Geniet er lekker van!
hoi ik heb al mijn 3 kids gekregen in het ziekenhuis in meppel. het is erg goed bevallen . personeel is aardig en wil graag een stapje harder lopen als je zelf ook vriendelijk bent tenminste dat is mijn ervaring. veel suc6 voor diegene die nog moeten en meppel is wat mij betreft een goede keus geweest (3 keer) groetjes
oeps inderdaad vergeten hoe groot en zwaar ze is (was) ze is geboren met een gewicht van 2505 gram en 46 cm. groetjes