Lekken..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 20 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Bij hoeveel weken begonnen jullie te 'lekken'?

Ik dus sinds vandaag :confused:

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Haha dat lijkt me dus ook zo bizar. Goh er staat me nog veel te wachten zeg :)

3. Niet meer actief

Hahaha ik schaamde me rot.. mijn broer was even op visite, maar ik lag op bed... dus ik kom in mn pyama mn bed uit zegt die "eeeeeh zusje je lekt"
    Ik denk oh my gosh... ik maar even gestameld "nee heb net met mezelf wassen geknoeid :rolleyes:"

Maar nu zit ik op de bank en lek ik weer een druppeltje.. hmmm

4. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hihi! op naar de drogist voor een pak zoogkompressen...
    bij mijn eerste zwangerschap ook rond de 26 weken... nu nog nergens van (ff afkloppen hoor)

Na de bevalling was het zo erg, als ik onder de douche stond liep het er gewoon in straaltjes uit......

5. Niet meer actief

Hahaha echt? jeetje dat is wel bizar!
    Ik heb de zoogcompressen al boven liggen, had alleen niet verwacht ze nu al nodig te hebben! :rolleyes:

6. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Ik heb hier ook al een aantal weken last van. Niet de hele dag door maar af en toe begint het.... Wel maf hoor....

7. Niet meer actief

Ja ik vind het ook zo gek! haha

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb ze van het weekend ook maar avst gehaald. Heb er nog geen last van, maar na hevige groei van m'n borsten ( van B naar E! AARRGGHH), en een tijdje niets, beginnen m'n borsten nu weer pijnlijk te worden, dus ik dacht: zal me niks verbazen als dat straks begint.
    Maar als ik deze verhalen hoor, ga ik maar een setje in m'n tas gooien, dat ik ze ook gauw in m'n bh kan duwen als ik onderweg ben! ;)

9. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ja het is ook gek... vooral als je je borsten altijd hebt gezien als iets "sexueels".. dan ineens krijgen ze een functie! hhahaha.. ik weet nog dat mijn man ineens zei, terwijl hij daar een beetje bezig was... hey.... d'r komt wat uit! hahaha, kon op dat moment ook wel ff door de grond zakken... :oops:

10. Niet meer actief

Rozemarijke hier ook van B naar ondertussen E
    Jeetje hoe hard die dingen kunnen groeien zeg! :rolleyes: hahaha

En princesje dat lijkt me idd ook wel erg apart op dat moment...hahaha

11. Bojenna

Bojenna Actief lid

25 okt 2007
    120
    0
    0
    Eindhoven
    Ik begon bij 20 weken al te lekken, en wordt alleen maar erger. Tenminste bij mij. Mijn borsten zijn wel groter geworden maar niet overdreven. Van kleine B naar volle C.
    Dus hier al heel wat pakken zoogcompressen erdoor heen gejaagd.

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb er bij de eerste geen last van gehad en bij de tweede had ik productie met 15 weken, dit kolfde ik dan gewoo af voor de oudste hahaah

13. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik heb daar gelukkig nooit last van gehad tijdens mijn zwangerschap.

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Bij mij begon het lekken zo rond de 22 weken geloof ik. Maar gelukkig tot nu toe alleen 's nachts, dus eigenlijk heb ik verder weinig last van.

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Konden jullie achteraf merken aan je borsten dat het lekken begon? Ik bedoel, mijn borsten zijn wel wat gegroeid, denk ongeveer een volle cup. Had nooit last van mijn tepels en ze zijn nu toch wel ineens behoorlijk gevoelig. Kan dit een teken zijn of hoort dit er sowieso gewoon bij?

16. Niet meer actief

Nee mijn borsten zijn allang niet echt meer gespannen en nu is het lekker begonnen en merk verder niks aan mn borsten eigenlijk..

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    bij 25 weken, nu is het al een stuk minder gelukkig! geen melk maar colostrum, doorzichtige vloeistof, en dan vooral in de nacht. Slaap ook op een handdoek.

18. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik heb nooit gelekt, m'n borsten werden niet groter (wel heel gevoelig) en helaas lukte ook de borstvoeding niet... :cry:
    maar alle druppels die ik er elf dagen lang met pijn en moeite heb uitgeperst, heeft Jesse wel binnengekregen. Veel meer dan druppels waren het trouwens niet helaas. Dus dames, wees maar blij met dat lekken, dat is een goed teken!

19. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    heh? ik wist niet eens dat je KON lekken tijdens je zwangerschap :confused: ik dacht, dat komt nadat je bevallen bent... heb er nog geen last van... meld me hier wel wanneer en of die dag komt! :)

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    euhm heb er tot nu toe geen last van (moet maar even afkloppen ;) )
    wel erg gevoelige tepels die aardig in proportie zijn toegenomen. borsten zijn nu 1 cup gegroeit. gelukkig niet meer want had al cup D van mezelf....
    helaas vind mijn mannetje die grote tepels niet echt aantrekkelijk... :(
    zat me laatst echt zo aan te staren van wowwwww...om je rot te schamen toch!

Deel Deze Pagina