Hoi, in 'borstvoeding' heb ik deze vraag ook gesteld, maar daar kwam weinig reactie op: Ik heb al zes weken krampen, maar zonder menstruatie. Geen menstruatie snap ik, want ik geef borstvoeding. Maar zijn er meer dames die zolang en veel krampen hebben zonder ongesteld te worden? Hoort dit erbij? Ik heb hier en daar een paar dagen licht gevloeid, maar heb geen normale cyclus gehad. (Wat in mijn banner staat is gerekend vanaf de eerste dag van de de laatste keer vloeien) Iemand enig idee waar die krampen van zijn? Komt dat door het borstvoeding geven? Of hebben dames die de fles geven het ook (gehad)? Ben benieuwd naar soortgelijke ervaringen...
Ik heb 9 weken bv gegeven en de laatste 3 weken had ik ook een soort menstruatiekramp. Toen ik stopte werd ik vrij snel ongesteld. Dus mss dat het al 'rommelt' in je buik?!
Ik had precies hetzelfde. Ook al weken krampen met afbouwen van borstvoeding. Zelfs tussendoor een lichte bloeding gehad. Toen op stopte was ik vijf dagen later ongesteld en daarna zijn de krampen verdwenen.
Oh heel herkenbaar, ik raak er zelfs van in de war. Dacht zelfs of ik niet misschien weer zwanger was ofzo (was negatief), ondanks veilig vrijen. Maar goed, ik geef dus niet volledig BV ben aan het afbouwen, geef alleen nog af en toe slokjes geen volledige voeding en mijn kindje is nu 13 weken. Pfff het maakt me onzeker, ik heb twee weken geleden na menstruatie achtige krampen echt heel lichte spotting gehad en zaterdag was het ietsjes meer... en nu is het helemaal gestopt, maar toch nog steeds krampjes. wil weer ongie worden, dan weet ik dat alles weer werkt...
Fijn dat er zoveel herkenning is. Het hoort er dus gewoon bij. Had het nog nooit gehoord en moest ook van de ha een zwangerschapstest doen. Hoewel ik wist dat ik eigenlijk niet zwanger kon zijn, brak het zweet me wel uit was negatief natuurlijk... Het enige verschil met jullie verhalen is dat ik volledig bv geef...
Hihihi ik dacht ook al even dat ik weer zwanger ben. Gelukkig niet want dat mag niet zo snel na een keizersnee. T komt vast wel weer snel op gang.
Gisteren toch op aanraden van CB de huisarts maar gebeld. Vrijdag langskomen voor een kweekje en/of echo bij de gyn. Volgens de arts betekenen krampen dat er iets uit moet. Aangezien ik volledig bv geef en na zeven weken nog niet ongesteld ben geworden, moet er toch gecontroleerd worden of ik geen infectie heb of toch een placentarest. De geboorte van mijn kindje was nogal hectisch. (ademde niet) en het kan zijn dat er in de stress iets over het hoofd gezien is. Ik geef wel een update als ik meer weet...
Hier ook heel lang gehad en ook nooit ongi geworden ...het hoeft niks verkeerds te zijn maar checken is nooit slecht... Maar ik zou me niet te druk maken
Hier het zelfde, zoontje is nu 3 maand plus 1 week. Maar in de verste verte nog geen menstruatie te bekennen, wel af en toe krampen dus dan denk ik he het komt maar er komt niets. Ik geef Bv en ben aan de bvpil.