asjemenou

Discussion in 'Zwangerschap' started by jet75, Nov 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jet75

jet75 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    1,015
    0
    0
    zelfstandige
    Nou zeg dat wel asjemenou ik word er stapel mesjokke van zo nu en dan vergeet ik van alles.
    Ik heb wel eens vernomen dat het door de zwangerschap zou kunnen komen.
    Zo zocht ik vanmiddag mijn bril ander kan ik geen auto rijden als het donker word en ik zoeken en zoeken , liep al aardig in mezelf te mopperen zegt ineens mijn zoon van 6 met zijn handen in zijn zij, tsss MAM hij zit gewoon op je hoofd sufferd!
    En zo heb ik wel meer van dat soort akties boodschappen in de koelkast zetten die daar helemaal niet horen.
    Wie heeft dit nu ook erger tijdens de zwangerschap?

xxx Jet

2. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Heel herkenbaar!
    Heb van de week mijn fiets een nacht niet opslot gezet (staat op straat te amsterdam); ha ha hij was niet eens gejat, mazzel he! Verder ben ik erg chaotisch geworden en van alles kwijt!

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Haha ze noemen het ook niet voor niets zwangerschapsdementie :D

Heb er ook last van, was voor m'n zwangerschap al een vergeetachtige muts en nu is het helemaaaaal drama af en toe ;)

4. greetje82

greetje82 Bekend lid

Jul 11, 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Heb vanmorgen de afstandsbediening van de tv op de slaapkamer in de wasmachine gestopt samen met het beddegoed. :(
    Volgens mij heeft dit wel met zwangerschap te maken....heb de laatste tijd wel vaker van die domme dingen.

5. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Constant, echt verschrikkelijk.. erg dagdromen ook.. niet opletten dus.. voor 2 dingen naar t winkelcentrum gaan en maar 1 onthouden.. nou ja zeg... Hoop idd dat dit maar tijdelijk is, pff.

6. nietje

nietje Actief lid

Mar 14, 2006
    118
    0
    0
    hahahahha
    goeiemorgen hier nog een geval ik vergeet echt bijna alles
    ik noem het dan ook alzheimer light hahahah
    als ik iets ergens neerleg wee tik de volgende dag soms niet meer waar pffff als ik iets afspreek moet ik het me echt opschrijven want ik vergeet het groetjes anita

7. Niet meer actief

Ik had het heel erg met mijn eerste zwangerschap en helaas is dat ook nooit meer helemaal goedgekomen. Nu valt het nog wel mee, dus misschien dat het dit keer niet toeneemt!

8. evon

evon Actief lid

May 18, 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    Hier nog eentje! :) Ben super verstrooid, vergeet veel! kan ook soms niet eens normaal uit mijn woorden komen....

Ook als ik in de supermarkt ben sta ik uren te staren naar de paden en producten..euh?..wat doe ik hier ook alweer? Hihi

Ik moet nu ook alles opschrijven, ( en zelfs dat vergeet ik ), ben ik helemaal niet gewend van mezelf

9. wendy25

wendy25 Lid

Mar 6, 2006
    28
    0
    0
    bloemist
    enschede
    zo heb ik van de week op mijn werk lemaal bloempoten laaten vallen en een kaarten rek alle kaarten door de winkel heen pffffffffffffffffffff had echt zo iets van ja hoor zwanger hoord er bij en van de week al een keer met de auto achteruit rijden ik kijk in de binnen spiegel na mijn haar vanplaats na de auto achter mij en ja boem maar gelukig geen schade hahhahaha dat hoord er alemaal bij ik ben er dus echt niet bij met mijn gedachten zit inderdaad op een roze wolk hahahaahhah groetjes wendy

10. Niet meer actief

Ik vergeet afspraken, of ben een week te vroeg voor een afspraak terwijl de agenda gewoon op de kast ligt! Of ik loop naar boven om iets op te halen en als ik daar aan kom weet ik niet meer wat ik daar ook al weer moest!

Is niks voor mij, ik ben normaal gesproken de wandelende agenda thuis, dus voor mijn man is dit ook wel een omschakeling. Ik moet hem namelijk altijd aan alles herinneren en nu is het andersom!

Gelukkig is het maar tijdelijk (hoop ik....).

gr. Naja

11. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    hier nog eentje!
    pffff ik moet echt alles in mn agenda noteren!
    zou het nog beter worden? :rolleyes: :)
    de aftakeling is begonnen! :)
    liefs elfje

12. jet75

jet75 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    1,015
    0
    0
    zelfstandige
    hahahaha tja idd Alzheimer light .
    Ik moet ook alles opschrijven in mijn agenda en vergeet vervolgens elke dag erin te kijken tja niet echt handig .
    Of dan heb ik gekeken en moet daarna nog eens drie keer kijken omdat ik het vergeten ben!
    In de supermarkt naar het rek staren komt mij ook bekend voor en je staat erbij alsof het niet helemaal goed met je gaat althans zo zie ik eruit dan zo van euhh duhhhhhh hahahaha.

xxx jet

13. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    Pff ja hoor, heel herkenbaar!

Ik woon vlakbij een supermarkt waar ik altijd mijn boodschappen doe. Dus daar wandel ik altijd even heen. Laatst kwam ik ergens vandaan op de fiets dus fietste ik even door naar die supermarkt.. Toen ik de volgende dag mijn fiets wou pakken uit de schuur stond ie er niet meer :confused:
    Ik in paniek! Wie komt er in mijn schuur! bijna politie gebeld om aangifte te doen... Maar eerst nog even goed na zitten denken.. ja hoor.. was ik vrolijk vanuit de supermarkt naar huis gewandeld.. nooit meer aan gedacht dat ik op de FIETS gekomen was..
    En ja hoor :) daar stond mn fietsie nog braaf...
    :rolleyes:

14. lintjezuur

lintjezuur Actief lid

Nov 5, 2006
    430
    0
    0
    Hahaha, heb het ook. Leuke verhalen allemaal. Had voor mijn zwangerschap amper een agenda nodig. Nu moet ik echt alles erin zetten, niet alleen afspraken die ik heb maar ook dingen die ik voor die afspraak moet regelen anders vergeet ik het gewoon. Vond dat in het begin echt heel raar. Herkende dat niet in mezelf. Vooral op het werk vond ik het vervelend. Ik moest er echt aan wennen gewoon om dingen op te schrijven maar ook dat je overzicht kwijt bent.

15. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    haha heel herkenbaar ben nu ook lekker aan het zwangerdementeren. zo kunnen mensen wat aan me vragen en binnen een min. kan ik het ook weer zijn vergeten. de meest idiote dingen vergeet ik gewoon. maar ja k hoop voor mij en me omgeving het ook echt over is na me zwangerschap.

16. Smeetje

Smeetje Bekend lid

May 28, 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Herkenbaar, ook al ben ik net heen.... Ik was al halverwege mijn werk toen ik vond dat de ramen toch nog wel erg wazig waren... bleek ik mijn lenzen helemaal niet in te hebben! Ben maar weer zachtjes naar huis gereden en heb ze alsnog ingedaan.... Moest om mezelf lachen...

17. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Bij mij valt het gelukkig allemaal mee.

18. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hihi, herkenbare situaties hier. Ik probeerde vorige week mijn voordeur dicht te klikken met mijn autosleutel. :confused:

Share This Page