Ik ben 37 weken zwanger en mijn lieve man is helaas nog niet ingedaald. Ik heb hierdoor denk ik verschrikkelijk veel last van mijn ribben. Het is een constante pijn aan de achterkant van mijn ribben. Heb er meer last van als meneer lekker druk aan het bewegen is. Heeft iemand tips of zijn er meiden met hetzelfde probleem? Weet soms van ellende niet hoe ik moet zitten of staan...
Ja heb dit ook maar dan met 28 weken en nu al paar weken en kan wel janken van de pijn soms het enige wat mij helpt is plat liggen. Heb dit net weer overlegt met de vk maar hoort erbij wordt er gezegd en is niks aan te doen als mee dealen😥 Pfff
Ik heb ook al weken last van mijn ribben. vooral na lang zitten. Probeer goed op je houding te letten zodat je bovenlijf wat 'langer' is.
ik heb hier ook zo'n last van, en dan met name snachts. Weet gewoon niet hoe ik moet liggen,het doet zo zeer. Wat ik niet snap is dat ik nog maar 21 weken ben en de baby komt er niet bij. Dus vraag mij af waar dit door komt? Hormonen?
Ik heb dit bij mijn dochter ook gehad. Als ik zat of lag dan drukte ik haar kontje naar beneden met mijn handen onder de ribben. Dat was het enige wat een klein beetje hielp. Verder kun je er niks aan doen volgens mij. Ben jij ook klein? Ik ben 1.58 en denk ook dat het daardoor komt. Iets minder langere romp dan iemand van 1.80 natuurlijk...