Ribstof hoekbank.

Discussie in 'De lounge' gestart door Maan14, 16 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hallo,

Wij twijfelen om een ribstof hoekbank te gaan kopen. Wie heeft hier ervaring mee?

2. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Vind dat ook prachtig. Zag vorig jaar een hele mooie bij haco. Zelf heb ik er nog geen. Die van ons kan nog wel even door.

Maan14 vindt dit leuk.
  3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ja ik vind ze echt zo super mooi. Maar zie er ook veel op mp en fb die nog niet zo oud zijn. Dus dacht mischien is er iets helemaal niet practische aan. :oops:

4. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Hmm ik kan niks bedenken eigenlijk maar ze zien er zo cosy uit he! Ik lees mee. Ben ook benieuwd

Maan14 vindt dit leuk.
  5. Dani88

Dani88 Lid

6 feb 2011
    56
    10
    8
    Ik heb een ribstof hoekbank.
    Qua stof vind ik het ideaal, zit lekker en blijft mooi. Ik heb deze bank nu bijna 3 jaar en is nog als nieuw.

Wil je nog iets weten over de bank?

Maan14 vindt dit leuk.
  6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Is het makelijk schoon te houden of heb je een bank die gepregmeerd is met een middel?

7. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.262
    8.709
    113
    Vrouw
    Ik heb ook een ribstof hoekbank. Lichtgrijs. Heb 'm nu ruim 2 jaar en nog steeds heel blij mee! Ik heb een kat en kattenharen gaan er makkelijk vanaf. Bij de bank die ik hiervoor had was ik met een handschoen en stofzuiger minstens een uur bezig en bij deze alleen de stofzuiger en ben zo klaar. Ook vlekken krijg ik er makkelijk af. Gewoon met een sponsje met wat sop of ik haal de hoezen eraf en doe ze in de wasmachine.

DQueen en Maan14 vinden dit leuk.
  8. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Wij hebben ook een grijze ribstof bank. Komt van Pronto. Hebben we bijna 3 jaar volgens mij. Is niet speciaal behandeld en gewoon goed schoon te houden. En bij ons mag bijna alles op de bank. De kinderen mogen er eten en drinken en de hond en kat mogen ook op de bank.

Maan14 vindt dit leuk.
  9. Dani88

Dani88 Lid

6 feb 2011
    56
    10
    8
    Met een speciale spuitbus van de winkel waar we onze bank gekocht hadden is onze bank ingespoten.
    Geloof dat de spuitbus 20 euro per stuk kostte en we hadden er 3 nodig.
    Om de 2 jaar moet je dit opnieuw doen.
    Wij hebben bijna nooit vlekken, en als ik een vlekje zie krijg ik die er zo uit met een nat doekje.

Maan14 vindt dit leuk.
  10. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Wij hebben een bak van ribstof gehad. Was blij dat hij de deur uit was :oops:
    Alles bleef tussen de ribbels vast zitten en haakte zich er zo in. En maar blijven stofzuigen, hielp op een gegeven moment niet meer, dus de deur uit gedaan..... beste keus ooit :D

Maan14 vindt dit leuk.
  11. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Dat is ook het eerste waar ik aan denk als ik er 1 zie. Dat blijft toch van alles tussen die ribbels zitten? Ik heb geen harige beesten thuis en een gewone stoffen bank, maar dat ben ik al lang genoeg mee bezig met de stofzuiger..

Maan14 vindt dit leuk.
  12. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Wij hebben er een gehad, een Ektorp van Ikea, hij was nog wit/crème kleurig ook. :roflmao: Ik vond hem super fijn! We hadden twee katten en een baby/dreumes/peuter (hetzelfde kind in verschillende levensfasen ;)) en nergens last van qua extra viezigheid oid.

Maan14 vindt dit leuk.
  13. DQueen

DQueen Niet meer actief

Mijn ouders en zus hebben beide een rib hoekbank en die zitten zoooo lekker. Die van mijn moeder komt van zo een keten die niet al te best staat aangeschreven en daarvan zijn na 2 jaar de kussens wel al flink ingezakt.

Maan14 vindt dit leuk.
  14. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Welke keten? :| mijn ouders hebben ooit een bank van bijna 4.000 euro bij woonsquere gekocht die na 4 jaar 'op' was. Kwa gerantie deden ze zo goed als niks. Daar zou ik dus bvb nooit meer een bank kopen.

Deel Deze Pagina