Help! Iets stoms gedaan.... ;-)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door PinkButterfly, 16 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Dames;

Van een vriendin hoorde ik dat je een eventuele zwangerschap ook kunt vast stellen met een ovu test... Ik dacht; kan altijd eens een poging wagen > er is toch niets te zien :)

Maar nu is er ineens wel iets te zien, of verbeeld ik het mij?

Kan het überhaupt op 9 DPO met avondurine zichtbaar zijn op een ovu test?!

Beeld ik mezelf iets in of is de uitslag überhaupt niet betrouwbaar? Wat doe ik mezelf toch aan........

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,4 KB
      Weergaven:
      30
  2. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Hier het origineel...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,7 KB
      Weergaven:
      32
  3. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Dit lijkt me niets, als je een zw test hebt liggen zou ik morgen met ochtend urine proberen. Een ovu test kan altijd een licht streepje geven omdat iedereen wel een beetje lh in zijn licham heeft. Zelfs mannen hoorde ik :) slaap lekker!

4. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ovulatietest heeft meestal een lichte lijn door je hele cyclus. Wanneer je een positieve ovulatietest hebt (testlijn duidelijker dan controlelijn) dan zou het iets kunnen zijn maar zelfs dan zou het pas verder in een zwangerschap gebeuren. Bij 9dpo een positieve ovulatietest zou ik afschrijven als een ei die niet gesprongen is en het nogmaals probeert helaas.

Een negatieve ovulatietest op 9dpo betekend overigens niet dat je niet een positieve zwangerschapstest kunt hebben deze ronde! Succes!

5. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Dankjewel voor je reactie...! Daar kan ik wat mee. Kan ik rustig gaan slapen, ik begon al een beetje te hieperen maar idd, lees ook op Wiki dat LH altijd in de urine zit, ook al is t minimaal. Morgen even naar de Kruidvat. Dit schiet niet op :p

6. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Slaap lekker haha, hoogste tijd!

7. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Laatjehetevenweten morgen

8. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Weer iets stoms gedaan.. Vond nog een verdwaalde ovu test :)

Weet niet met welke verwachting ik deze nu weer heb gedaan, nog steeds vanmiddag even tripje naar het Kruidvat. Ik hou jullie op de hoogte ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,5 KB
      Weergaven:
      25
  9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.053
    15.641
    113
    Nabij Utrecht
    Als hij reageert op hcg dan krijg je een knalstreep en niet zo'n lichte als jij hebt.

Deze test zegt helemaal niks.

10. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Zegt helemaal niks ik had altijd zulke lijntjes heel mn cyclus Door ;)

11. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Zoals gezegd het doen van een ovutest heeft echt geen zin, deze zal altijd een licht lijntje geven. Beter gewoon een zwangerschapstest doen, dan kijken/turen we graag mee ;)

12. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Ovutesten knallen echt als ze op HCG reageren, deze testen zeggen helemaal niets.

13. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je hebt altijd LH in je lichaam. Dus je kunt altijd een streep op een ovulatietest hebben. Dat zegt niks over een eisprong of een zwangerschap. Succes!

14. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    helaas is dit gewoon zonde van je ovulatietesten! De meesten geven de hele cyclus door lichte tot donkere strepen. Pas bij een streep die donkerder is dan de controlestreep, die meer dan een paar dagen aanhoudt, zou het kunnen zijn dat de test op hcg reageert.
    Maar om dat bij te houden is veel meer gedoe dan gewoon een zwangerschapstest halen en doen.

15. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    lh heb je altijd... dus dit is normaal...

16. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Kijk, ik heb ook altijd zulke streepjes, en dan ineens een knaller. Zegt helaas niks over zwangerschap die lichte streepjes..

17. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Dit streepje had ik ook op mijn ovulatie test de avond voordat ik de volgende ochtend positief testte met een zwangerschapstest. Dat was was 11 dagen na mijn positieve ovulatietest (ik dacht toen op 9dpo te zitten maar bij de termijnecho bleek het dus al 12 dpo te zijn geweest, ik deed aan temperaturen).
    De ovu-test was overigens van de action en zw-test van kruitvat.

18. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat streepje op je ovutest had dus absoluut niks met je zwangerschap te maken.Het streepje van ts heeft de gemiddelde vrouw haar hele cyclus op haar test.

19. Voila

Voila Niet meer actief

Ik zelfs donkerder. Dacht deze maand al 30 keer dat mijn ei eraan kwam🙈 Dus nee helaas. Het zegt geen fluit. 💁🏻

20. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Inderdaad het zegt geen fluit ;)

Spierwitte zwangerschapstest... Voor en na mijn ei altijd witte ovu testen gehad dus dit verwarde mij enorm. Ik blijf natuurlijk hopen op een positieve zwangerschapstest tussen nu en 4 dagen maar vooralsnog geen hoopvol nieuws :)

Bedankt voor 't meedenken!

Deel Deze Pagina