richting het ziekenhuis.. hoe pakten jullie alles aan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovekisses, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Dubbel

2. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had na het breken van mn vliezen 2 kraamverbanden in mn onderbroek.
    Heb niet op een matje gezeten.
    Het ziekenhuis is voor ons 10 minuten rijden en dat vond ik al af zien.
    Mn man de opdracht gegeven om langzaam over hobbels te rijden en langzaam door de bocht enz.
    Want op dat momend was me echt alles te veel. had heftige weeen met korte tussen poses.
    Heb op een gegeven momend het raam open gezet om wat meer frisse lucht binnen te krijgen.
    Het was voor mij afzien hoor! en dat terwijl de rit maar 10 minuten was.

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

wij gingen eigenlijk gelijk na het spontaan breken van de vliezen naar het ziekenhuis (10 minuutjes rijden en gelukkig heel weinig hobbels onderweg en heel rustig op de weg om 1 uur snachts) toen had ik nog geen heftige weeën maar meer ongesrteldheidskrampjes. dus vor mij was het nog makkelijk te doen.

ik heb een vuilniszak en een handdoek op de autostoel gelegd (vuiniszak bovenop)

4. minimoon

minimoon Niet meer actief

Vorige keer met 7 cm ontsluiting in taxi (hadden geen auto) naar zh, ong 20 min rijden. Raampje open.... Geen matje of iets. Gewoon naar boven met lift. Boven wel meteen overgegeven, maar dat was gelukkig in de wc van t ziekenhuis.
    Deze keer ook 15 min rijden. Maar ben nu meer bezig wat ik met grote zus doe als wij naar zh gaan.....

5. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Ik ben met 6cm en weeën om de 3 minuten naar t zkh gegaan. Vluchtkoffer stond klaar en zijn in alle rust thuis vertrokken, al puffend ;)
    Verloskundige is meegegaan. Zij parkeerde recht voor de ingang waar ik ook uit kon stappen. M'n vriend is de auto weg gaan zetten. Hij was zonder weeën veeeel vlugger dan mij (elke prullenbak, rollator, rolstoel die ik tegen kwam moest ik nl overheen hangen ;) gelukkig was t midden in de nacht, en wat dan nog als t spits is int zkh!) dus was al bij nog voor ik de lift in kon. En anders vond ie me vast wel. Maakte me er niet druk om op dat moment :D ik ben zelf naar de verloskamer gelopen, was tenslotte goed voor de ontsluiting!!! Nou ja... Daarna volgde uiteindelijk de bevalling.

Heb me dit van te voren ook afgevraagd maar t wijst zichzelf wel op zon moment :D alles waar ik me druk om kon maken heeft zichzelf opgelost, hoe gemakkelijk haha

6. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Ow ja, en de autorit werkte voor mij ontspannend. Vond het heerlijk!! Vk heeft n matje voor me neergelegd, vliezen waren niet gebroken namelijk...
    Helaas waren de 20/25 min te ontspannend. Ik ontsloot niet meer, of hoe zeg je dat? :p
    Dat was misschien nog wel m'n grootste angst, en dat gebeurde, maar kreeg pas 2 weken na de bevalling in de gaten dat m'n grootste angst dus was uitgekomen. Kun je nagaan hoe in mezelf gekeerd ik was toen! Heb t niet eens door gehad toen...

7. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Heel fijn dit te lezen. Maak me er ook beetje zorgen over.

Hoe doen mensen dat met een tweede of derde? Wanneer laten jullie de oppas komen of brengen jullie je kindjes zelf nog weg?

8. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg nuttig om al die ervaringen te lezen, dank jullie!

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Zos je bij mij las had ik enorme weeenstorm maar t was spekglad dus denk dat we er 40min over hebben gedaan.
    Radio keihard aan stoel naar achter en puffen maar haha

Deel Deze Pagina