Testen blijven gelijk?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mlien, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hoi dames!

Vorige week heb ik in het testtopic een paar testen gezet die duidelijk positief zijn. Hieronder een foto van 3 testen, 1 van vrijdag, 1 van gisteren en 1 van vanochtend, ze worden niet donkerder?! Die van gisteren lijkt wat lichter, maar de controlestreep is ook lichter dus ik tel hem maar mee als gelijk.

Heeft iemand ervaring hiermee? Positief of negatief?

Bekijk bijlage 278983

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Gefeliciteerd!

Mischien anders cb digitaal kopen met indicater?

bij mij leek het soms ook dat de test lichter was geworden als de dag ervoor, maar ben nog steeds zwanger!!

Geen bloed geeft moed. Dit werd mij gezegt en vond ik wel een goede ;)

Succes probeer er toch van te genieten

3. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ik heb vrijdag een kv test gedaan, die gaf een lichte streep, idd precies als de jouwe. Daarna gelijk een CB, die zei 1 tot 2. Dus ben ik 3 à 4 weken.
    Zondagochtend nog een kv test gedaan en ik verwachtte een knaller, maar precies dezelfde streep hahaha. Geen dikke vette streep maar precies dezelfde als vrijdag. Ach, de streep staat er en de CB geeft ook zwanger aan dus :D

4. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Dat je test wat lichter is dan de vorige wil niets zeggen. Je kan minder HCG hebben aangemaakt die dag (wordt om de 2 dagen verhoogd) of je kan gewoon minder geconcentreerde plas gehad hebben etc. Het heeft echt geen zin om door te testen, daar maak je je alleen maar onzeker mee. En het lichter worden duidt ook niet op een miskraam of dergelijke. Dus gefeliciteerd, je bent zwanger!

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik snap inderdaad dat ik zwanger ben, maar ik snap gewoon niet dat ze niet donkerder worden. bij mijn zoontje werden het mooie donkere strepen en echte knallers. Mijn urine was vanochtend behoorlijk geconcentreerd, gisteravond bewust weinig gedronken en vannacht ook niet geplast. Vandaar dat ik het niet zo goed snap.

Hopelijk zit het inderdaad allemaal gewoon goed!

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

ff afwachten?

Zou na 5-6 dagen de cb indicator nogeens doen geeft hij 2-3 weken is het ok anders even bloedname laten doen?

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mlien bij Jamie had ik de eerste keer echt binnen een seconde een donkere streep.

Bij Yara had ik de eerste keer een lichte streep en pas na 1.5 week weer getest en jahoor heel donker..

Misschien heb je de ene keer meer gedronken als de andere keer. Minder hormonen in je urine daardoor. Of op een later tijdstip? Testen zijn daar heel gevoelig voor. (vaak willen ze daarom bij de dokter ochtend urine)

8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Nimme; Ik ga nu zaterdag weer testen in de hoop dat er wat veranderd is.

@Mamalijntje; Is allemaal met ochtendurine getest. Blijf het raar vinden. En geduld is ook niet echt mijn sterkste eigenschap.. :p

9. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Allereerst gefeliciteerd !Bij mij bleven mijn testen ook hetzelfde. Ze waren duidelijk genoeg maar werden zelfs na anderhalve week niet duidelijker. Het zat bij mij dus ook niet goed helaas. Ik hoop dat jij over een aantal dagen een echte knaltest in handen hebt. Moet er ook bij zeggen dat ik wel bruinverlies erbij had. Succes!

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Heb laatst ook enkele licht positieve testen gehad die een paar dagen hetzelfde bleven en daarna weer lichter werden, dat werd helaas een vroege miskraam..

maar zo te lezen hoéft het niks te betekenen, ik hoop dat het bij jou wel goed zit!

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dit dus! Het is van zoveel factoren afhankelijk. Maak je niet te druk mlientje! :)

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Als ik eerlijk ben vind ik die vandaag iets lichter dan die van 5 oktober.
    Eigenlijk zou de streep een stuk duidelijker moeten zijn aangezien hcg om de 2-3 dagen verdubbeld en tussen deze zitten zelfs 4 dagen.

Sorry... Ik kan tuurlijk positief roepen zoals iedereen eerder deed maar mijn mening is bovenstaande...sorry

13. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

ik zit een beetje in hetzelfde schuitje alhoewel jouw testen zelfs donkerder zijn! ik had een heel licht positieve test met onbekend merk en kruidvat 2v5, dus ik al in de gloria maar er lijkt weinig verschil te komen in mijn testen. dus ik dacht al misschien heeft de kruidvat 2v5 ineens indrooglijntjes en zie ik dingen die er niet zijn (voel me trouwens wel zwanger, net zoals toen bij mijn dochter) maar nu deed ik vanochtend een clear blue en daar kwam toch zwanger 1-2 weken in beeld! maarrrr nu weet ik eigenlijk nog niks haha. dus er valt weinig anders te doen dan wachten :S

ik moet wel zeggen dat sinds ze die nieuwe verpakkingen hebben van kruidvat 2v5 dat het net lijkt alsof de testen ook niet meer zo zijn zoals eerst?!

jij succes en hoop dat het gewoon goed zit al denk ik van wel :)

14. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Ingie en Ros; Wat balen dat het bij jullie allebei toch mis zat en een mk werd, wel fijn om te weten dat dat dus ook wel de ervaring is hiermee.

@Rogijuli; Ik weet dat HCG hoort te verdubbelen in 48-72 uur en tussen mijn testen zit zeker die tijd wel. Ik heb dit topic ook gestart om meningen te weten te komen en ik reken er zelf eigenlijk ook min of meer op dat het mis gaat

@MamaJess; Balen dat jij in hetzelfde schuitje zit. Ik kan nu natuurlijk ook een digitest gaan halen maar op mijn andere tests is duidelijk te zien dat er HCG in mijn lijf zit dus natuurlijk komt daar een positief resultaat op dus dan weet ik nog niks meer. Ik ben zelf ook iets minder te spreken over de vernieuwde kv testen, ook omdat er nu vaker vals positief mee wordt getest.

Ik reken maar gewoon op het ergste en wacht verder af wat er gebeurd, meer kan ik tenslotte niet doen!

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hier ben ik het mee eens, het was mij ook opgevallen, sorry, maar ik duim dat het allemaal goed gaat en dat het net met de concentratie van de urine te maken heeft.

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Er is nog niks veranderd hier, heb nog niet getest, dat ga ik morgenochtend weer doen.

Blijf het vreemd vinden!

17. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik zou me niet te veel zorgen maken ik zal als ik jouw was niet meer testen en gewoon de eerste echo afwachten je maakt je zelf aleen maar gek met die testen

18. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Ik vind de test van 9 oktober ook zelfs ietsje lichter dan die van 5 oktober, maar hopelijk heb je morgen een knaller!

19. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hier was het geen goed teken dat de testen licht bleven en na een week een iets donkerdere streep kreeg gelijk een verdenking van een bbz iedere week prikken enz wees dus voorzichtig mocht hij wel donkerder zijn maak dan wel zo snel mogelijk een afspraak voor een echo wil je niet bang maken maar beter voorkomen dan dat je te laat ben. Heel veel succes

20. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ik kan je helaas ook geen positieve ervaring meegeven. De keren dat bij mij het streepje licht bleef, kreeg ik een miskraam. Als ik hetzelfde test-rijtje als jij zou hebben, zou ik weten dat het weer mis zou gaan. Helaas.
    Ik hoop dat het bij jou wel goed zit.

Deel Deze Pagina